Anbudsoversikt for Digital saksbehandlingsløsning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Dette skal leveres (i tillegg til opsjon om drift): Digitale tjenester til kulturminneforvaltningens brukere. Saksbehandlingsløsninger som hele kulturminneforvaltningen kan benytte. Vedlikehold Anskaffelsen omfatter utvikling/etablering av digitale sluttbrukertjenester og saksbehandlingsløsning som fortrinnsvis skal leveres som hyllevare eller standardsystem. Men løsningen må likevel være fleksibel og konfigurerbar. Behandling av søknader om tilskudd vil bli utført av fylkeskommunene og Sametinget (samiske kulturminner) etter 1.1.2020, med Riksantikvaren (Direktoratet for kulturminneforvaltning) som klageinstans. https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/tilskotsordningar-for-2018/id2577758/#kult Dersom et byggeprosjekt eller lignende kommer i konflikt med et automatisk fredet kulturminne (arkeologi eller skipsfunn) må tiltakshaver søke Riksantikvaren om tillatelse. Etter 1.1.2020 vil behandlingen av slike søknader være delegert til fylkeskommunene og sametinget som førsteinstans.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Digital saksbehandlingsløsning
Estimert verdi
7 000 000,00 kr
Varighet
44 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Jamfør konkurransegrunnlaget: 4.3.1 Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. 4.3.2 Leverandøren skal ha faglig kapasitet Leverandøren skal dokumentere kapasitet og kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjenesten for en annen leverandør. 4.3.3 Leverandør skal kunne levere hyllevare eller standardsystem Leverandøren skal beskrive hvilke hyllevare eller standardsystem som han har erfaring med å levere for saksbehandling i offentlig sektor og kort angi hvorfor dette kan være relevant.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner