Anbudsoversikt for Digitale trygghetsalarmer
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sikkerhets- og helsetjenester
Trondheim kommune innbyr til konkurranse med forhandling for inngåelse av avtale på systemløsning for digitale trygghetsalarmer med opsjoner. Avtalen skal omfatte både etablering og vedlikehold. Trondheim kommune har inngått en vertskommuneavtale med kommunene Klæbu og Malvik som omfatter trygghetsalarmtjenester for innbyggerne i disse tre kommunene. Avtalen inkluderer leie av trygghetsalarmer og mottak av utløste alarmer. Kommunene Melhus og Midtre Gauldal har opsjon på vertskommuneavtalen og kan ta ut denne opsjonen i løpet av avtaleperioden. Dersom Melhus og Midtre Gauldal utløser opsjonen i vertskommuneavtalen, vil samlet antatt behov for alarmer øke med ca. 350 stk. Se også konkurransegrunnlagets punkt 2.3 Endringsklausuler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Digitale trygghetsalarmer
- Kategori (CPV)