Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Medisinsk utstyr og apparater

Sykehusinnkjøp HF trenger diverse forbruksmateriell innen anestesi, behandlingshjelpemidler og intensiv til helseforetakene i Helse Vest, med en rammeavtale over 4 år og en estimert totalverdi på 8,2 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i 15 delkontrakter, og det gis tilbud per delkontrakt. Rammeavtalen har en varighet på 2+1+1 år, og dekker blant annet duodenalsonder, ventrikkelsonder, blæretrykksmålere, og temperaturprober. Leveransene skal skje i Rogaland og Vestland. Det er krav om at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert med en kredittrating lik B eller bedre.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Helseforetakene i Helse Vest har til hensikt å inngå rammeavtaler på diverse forbruksmateriell innen anestesi, behandlingshjelpemidler og intensiv. Anskaffelsen er delt inn i 15 delkontrakter og det tildeles per delkontrakt. Det leveres ett samlet tilbud i Mercell for alle delkontrakter det gis tilbud på. Delkontraktene er:1. Duodenalsonde2. Ventrikkelsonde3. Dobbeltlumen sump sonde4. Blæretrykksmåler5. Trykkmåler spinal: stigeslange6. Timediuresesett7. Temperaturprober for esophegal, nasopharyngal eller rektal plassering8. PH-indikator ved nedleggelse av ernæringssondersonder9. Foleykateter med temperaturmåling10. Nasogastrikse sonder med mandreng og med sideport langtidssonder for barn11. Nasogastriske sonder med mandreng og med sideport langtidssonder for voksne12. Nasogastriske sonder- med mandreng og uten sideport, langtidssonder for barn13. Nasogastriske sonder med mandreng og uten sideport langtidssonder for voksne14. Ventrikkelskyllesett15. Store ventrikkelsonderEstimert total verdi for anskaffelsen er ca. 8,2 MNOK eks. MVA. for hele avtaleperioden på 4 år. Rammeavtalens varighet er 2 år med forlengelse 1+1 år. Hver delkontrakt har et årlig estimert volum listet opp i Bilag 1 – Prisskjema. Dette er basert på tidligere kjøpsstatistikk. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Rammeavtalene vil ha et maksimalt volum på + 20 % av estimert volum oppgitt i Bilag 1 – Prisskjema. Se Bilag 1 Prisskjema og Bilag 2 Kravspesifikasjon for nærmere mer informasjon. I perioden 21.12.2024 til 05.01.2025 blir spørsmål ikke lest. Spørsmål som enda ikke har blitt besvart eller som kommer inn i denne perioden vil først bli besvart fra og med 06.01.2025.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre avtalen. Med tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet menes at tilbyderen må ha en kredittrating som er lik B eller bedre, målt ut fra AAA soliditets skala eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Diverse forbruksmateriell innen anestesi, behandlingshjelpemidler og intensiv til helseforetakene i Helse Vest
Estimert verdi
8 220 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner