Brief

IT-konsulent og rådgivning

Randaberg Kommune trenger IT-konsulenter og IT-tjenester for å levere en dynamisk innkjøpsordning i Rogaland. Dette inkluderer generell IT-drift, support av fagsystemer, nettverksdrift, IT-infrastruktur, ServiceDesk, sikkerhet, og evaluering av eksisterende IT-løsninger. To viktige formelle krav er at leverandøren må tillate kontroll av produksjons- og teknisk kapasitet, og kunne fremlegge attester fra uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Randaberg kommune inviterer interesserte leverandører til å søke om å bli kvalifisert til en dynamisk innkjøpsordning (DPS-ordning) for IT-konsulenter og IT-tjenester for perioden 2024-2030. Ordningen kan omfatte: - Generell IT Drift - Drifte og supportere fagsystem - Drifte og supportere IT systemer - Nettverk drift - IT infrastruktur - ServiceDesk - Sikkerhet - InTune klient - Evaluering og kartlegging av eksisterende IT løsninger og fagsystem Listen er ikke uttømmende

    Kontakt navn
    Kjetil Langeland
    Kontakt telefon
    +47
    Adresse
    Randabergveien 370, 4070 RANDABERG

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakter under DPS-ordningen.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

    Ved anskaffelser av varer: Leverandøren fremlegger for de varer som skal leveres, etterspurte prøver, beskrivelser eller fotografier, som ikke behøver å være ledsaget av attester for at de er ekte.

    Ved anskaffelse av varer: Hvis det etterspørres, erklærer leverandøren videre at denne vil levere de etterspurte attestene for at de er ekte.

    Kan leverandør levere etterspurte attester utstedt av offisielle organer for kvalitetskontroll, og som kan bekrefte at varene, som er klart identifisert ved henvisning til tekniske spesifikasjoner eller standarder, som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er i overensstemmelse med disse?

    Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

    Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner