Anbudsoversikt for Drammensregionens Brannvesen IKS - anskaffelse av inntil fire mannskapsbiler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og redningskjøretøy

Drammensregionens Brannvesen IKS trenger levering av inntil fire mannskapsbiler på ca. 15 tonn hver for å levere to mannskapsbiler med mulighet for ytterligere to over 48 måneder til en verdi av 20 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag og kunne dokumentere dette med beskrivelse av de tre mest relevante oppdragene de siste tre årene, inkludert oppdragets verdi, tidspunkt og mottakerens kontaktinformasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Drammensregionens Brannvesen IKS - anskaffelse av inntil fire mannskapsbiler
Kategori (CPV)
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

DOKUMENTASJONSKRAV: Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 2

Minstekrav til kvalifikasjonskrav KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dette oppfylles ved at leverandør er kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse med minimum kredittscore A iht. vurdering foretatt i CreditPro fra kredittopplysningsbyrået Bisnode as. DOKUMENTASJONSKRAV: Oppdragsgiver innhenter kredittrapport fra Bisnode CreditPro. Rapporten inneholder bl.a. revisors beretning , negative betalingsanmerkninger, regnskap og kreditthistorikk, og baserer seg på siste kjente regnskapstall for Bisnode. For selskap som ikke kredittvurderes i Bisnode CreditPro (dette gjelder stiftelser o.l.) skal godkjente regnskapstall vise tilsvarende kredittverdighet og økonomisk gjennomføringsevne. Eventuelt fremlegges annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha god / tilstrekkelig /velfungerende erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner