Anbudsoversikt for Drift av bompengeanlegg Svinesudsforbindelsen AS
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontrakten er en tjenesteavtale på drift av bompengeanlegg. Følgende hovedoppgaver er knyttet til daglig drift: • Overvåke innkrevingsutstyr, herunder å rapportere feil og påse at feil blir rettet. • Bildebehandling. • Brikkeadministrasjon / avtaleadministrasjon Økonomiforvaltning, herunder transaksjonshåndtering, innkreving/fakturering av bompenger, håndtering av inngående fakturaer, utarbeidelse av datagrunnlag til regnskap samt øvrig rapportering. • Kunde- og publikumsbehandling, herunder saksbehandling av klager etter forvaltningsloven. • Ansvaret for oppfølging av selskapets inngåtte kontrakter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Drift av bompengeanlegg Svinesudsforbindelsen AS
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Britt Nergård
- Kontakt telefon
- +47 73992716
- Kontakt e-post
- britt.nergard@sands.no
- Adresse
- ,
- Kategori (CPV)
- Varighet
- 12 måneder
- Beskrivelse
- Kontrakten er en tjenesteavtale på drift av bompengeanlegg. Følgende hovedoppgaver er knyttet til daglig drift: • Overvåke innkrevingsutstyr, herunder å rapportere feil og påse at feil blir rettet. • Bildebehandling. • Brikkeadministrasjon / avtaleadministrasjon Økonomiforvaltning, herunder transaksjonshåndtering, innkreving/fakturering av bompenger, håndtering av inngående fakturaer, utarbeidelse av datagrunnlag til regnskap samt øvrig rapportering. • Kunde- og publikumsbehandling, herunder saksbehandling av klager etter forvaltningsloven. • Ansvaret for oppfølging av selskapets inngåtte kontrakter.
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Foretaket skal være lovlig registrert. Dokumentasjon: Norsk firma: Firmaattest. Utenlandsk firma: Attester for registrering i faglig register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert.
Foretaket skal ha ordnede forhold hva gjelder betaling av skatter og avgifter. Norsk firma: Skatteattest for merverdiavgift og skatt som ikke er eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp (utstedes av skattefogden i tilbyders fylke) skal framlegges uoppfordret av valgt leverandør etter meddelelse av tildelingsbeslutningen. Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i tilbyders hjemland som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til avgifter i samsvar med lovbestemmelser i det land leverandøren er etablert skal framlegges uoppfordret av valgt leverandør etter meddelelse av tildelingsbeslutningen Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument (som for eksempel erklæring fra finansinstitusjon om kausjon, morselskapsgarantier, driftsgarantier mv.) Oppdragsgiver vil på bakgrunn av sitt innkjøpsfaglige skjønn vurdere om den alternative dokumentasjonen gir nødvendig trygghet for leverandørens økonomiske kapasitet.
Tilbyder må på tidspunkt for kontraktsstart ha tilstrekkelig kapasitet og kompetanse (teknisk og personell) til å kunne gjennomføre oppdraget på en tilfredsstillende måte. Dokumentasjon: Kapasitet / kompetanse En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. For firma som på tilbudstidspunktet ikke har nødvendig kapasitet, skal det beskrives hvordan tilstrekkelig kapasitet vil bli sikret innen kontraktsstart. Kompetanse nøkkelpersonell: Det skal fremlegges CV og rollebeskrivelse for følgende nøkkelpersonell: - Den som skal ha den daglige oppfølgingen av oppdraget, og som skal være Bompengeselskapets faste kontaktperson - Ansvarshavende for økonomioppfølging - IT- ansvarlig Tilbyder må ha erfaring fra drift av bompengeanlegg Dokumentasjon: En beskrivelse av de viktigste tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Hvis leverandør selv ikke har erfaring fra deler av kontraktsytelsene, og disse ytelsen er forutsatt levert av kontraktsmedhjelper, må dokumentasjon på tekniske og faglige kvalifikasjoner for disse legges fram sammen med en underskrevet forpliktelseserklæring. I slike tilfeller må kontraktsmedhjelper også fylle ut det europeiske egenerklæringsskjemaet, samt innlever forpliktelseserklæring.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
14. mars 2019, 11:00
Frist for å melde interesse
12. apr. 2019, 14:00
Åpningsdato
12. apr. 2019, 14:00
Frist for innlevering
12. apr. 2019, 14:00
Vedståelsesfrist
12. juli 2019, 14:00