Kriminalomsorgsdirektoratet
IKT Konsulenttjenester (1)
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Vaktmestertjenester og drift av bygninger
Politiets Fellestjenester har avlyst konkurransen for driftsavtale til å levere drift av Drammen politistasjon i Viken til en verdi av 13,000,000 NOK. Anbudets vekting var ukjent.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProPolitiets fellestjenester (PFT) skal inngå tjenesteavtale for drift av Drammen politistasjon. Det vil bli inngått avtale med en leverandør.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Kriminalomsorgsdirektoratet trenger IKT og prosjektledelseskompetanse for å levere konsulenttjenester over 48 måneder til en verdi av 60 000 000 NOK.
Drammen Eiendom Kf trenger reparasjons- og vedlikeholdstjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen skal dekke årskontroll, service, vedlikehold samt reservedeler for brannalarmanlegg og nødlys- og ledesystemer i forbindelse med servicekontrakter, utbedringsarbeider, planlagte vedlikeholdsarbeider og mindre rehabiliteringsprosjekter.
Drammen kommune trenger vedlikehold av uteområder, inkludert plenklipping, brøyting, strøing og feiing, ved fire renseanlegg og tilhørende pumpestasjoner i Drammen kommune (Bokerøya, Solumstrand, Muusøya og Mjøndalen). Dette er en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner over 4 år. Anskaffelsen er delt inn i 5 delkontrakter: én for vår- og sommervedlikehold ved alle renseanlegg og pumpestasjoner, og fire for vintervedlikehold ved tre renseanlegg og tilknyttede pumpestasjoner.
Drammen Eiendom Kf trenger en rammeavtale for årlig kontroll og service av brannslukkermateriell i formålsbygg, samt levering av håndslukkere og husbrannslanger til kommunale boliger, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.