Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av vektertjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg
Oslo kommune ved Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konsernservice, skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System - DPS) for kjøp av vektertjenester til Oslo kommunes virksomheter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av vektertjenester
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 260 000 000,00 kr
- Varighet
- 72 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav 1: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav 1: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav 2: Leverandøren skal ha nødvendig tillatelse til å drive vaktvirksomhet. Dokumentasjonskrav 2: Tillatelse utstedt av tillatelses- og kontrollmyndighet (jf. LOV-2001-01-05-1, Lov om vaktvirksomhet med forskrift).
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/ kontrakten Kredittscore «Kredittverdig» vil være tilstrekkelig. Ved lavere kredittscore kan det vurderes om leverandøren likevel har tilstrekkelig økonomisk kapasitet basert på utfyllende informasjon/ begrunnelse for den lave kredittscoren. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ.
Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring fra utførelse av vektertjenester. Dokumentasjonskrav 1: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter og navn på oppdragsgiver samt en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav 2: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak. Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av vektertjenester. Dokumentasjonskrav 2: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, kan disse fremlegges som dokumentasjon.