Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Innlandet Fylkeskommune trenger konsulent- og rådgivningstjenester for å levere samferdselsprosjekter i Innlandet til en verdi av 220 millioner kroner. Det skal leveres tjenester som plantjenester, forprosjekter, inspeksjonsarbeider, grunnerverv, landmålingstjenester, miljøplan, grunnundersøkelser og geologiske undersøkelser, prosjektering og byggherreoppdrag.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Innlandet fylkeskommune ønsker bistand av kompetent personell til oppdragsgiver både faglig og prosessmessig i forbindelse med samferdselsprosjekter dersom oppdragsgiver selv ikke har kapasitet eller kompetanse til å utføre arbeidet.Hovedtrekkene i prosedyrenBehovet vil hovedsakelig være innenfor plantjenester, forprosjekter, inspeksjonsarbeider, grunnerverv, landmålingstjenester, miljøplan, grunnundersøkelser og geologiske undersøkelser, prosjektering, og byggherreoppdrag. Det er viktig for oppdragsgiver at leverandører i ordningen har god erfaring innen fagområdene som etterspørres. Fylkeskommunen har tidligere hatt dynamisk innkjøpsordning på dette området. Den gjennomsnittlige årlige omsetningen i tidligere ordning utgjorde ca. 24 millioner kroner. Det oppgitte volum representerer en forventet omsetning for konkurranser i ordningen også for kommende år. Endringer i teknologisk utvikling, organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Behovet for tjenester under denne ordningen er variabelt og er forventet å øke i de kommende årene. Ordningens maksimale verdi settes dermed til 220 millioner kroner. Størrelsen på den enkelte avtalen/kontrakten er ca. i spennet 500 000 – 4 000 000 kr. Det kan forekomme både større og mindre avtaler/kontrakter i ordningen. Kompleksiteten varierer for kategoriene, men er typisk for samferdselsprosjekter.

    Kontakt navn
    Pernille Reistadbakken
    Kontakt telefon
    93481264
    Adresse
    Parkgata 64, 2317 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal fylle ut en egenerklæring (ESPD-skjemaene i Mercell) og gi en samlet erklæring som bekrefter at alle kvalifikasjonskravene stilt i konkurransen er oppfylt.

    Leverandøren skal levere skatteattest.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner