Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - Forvaltning (Service management)
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Digitaliseringsdirektoratet trenger konsulenttjenester innen forvaltning (Service management) for å levere støtte til Altinn-løsningen og andre hovedfunksjoner over 4 år til en verdi av 9 000 000 NOK. Dette inkluderer oppgaver og prosjekter knyttet til direktoratets hovedfunksjoner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dynamisk innkjøpsordning - Forvaltning (Service management)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 9 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.