Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter - Brukeropplevelser

Brief

Bedriftsrådgivning

Sjøfartsdirektoratet trenger IT-konsulenter for å levere bistand og rådgivning innen brukeropplevelse, utforming og design til en verdi av 100 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som forbedrer brukeropplevelsen i Sjøfartsdirektoratets interne utviklingsprosjekter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter - Brukeropplevelser
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Camilla Kallevik
Kontakt telefon
+47 92496428
Kontakt e-post
caka@sdir.no
Adresse
Smedasundet 50A, 5528 HAUGESUND
Estimert verdi
100 000 000,00 kr
Beskrivelse
Det inviteres til dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke Sjøfartsdirektoratets behov for IT konsulenter innenfor området IT – Konsulenter - Brukeropplevelser. Bistand og rådgivning innen brukeropplevelse, utforming og design for Sjøfartsdirektoratets interne utviklingsprosjekter. Oversikten er ikke uttømmende. Kravene kan og vil spesifiseres til den enkelte konkurranse som gjennomføres under innkjøpsordningen.
Kvalifikasjonskrav 1

• Leverandøren skal være et lovlig registrert foretak. • Tilbyder skal vedlegge attest for registrering i det faglige register som er bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert (attest fra foretaks- og bransjeregister eller lignende).
Kvalifikasjonskrav 2

• Virksomheten bør ikke ha restanser knyttet til betaling av skatter og avgifter til det offentlige. • Skatteattest som bekrefter at leverandøren har ordnede skatte- og avgiftsforhold.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    19. jan. 2022, 11:00

  2. Startdato for avtale

    21. feb. 2022, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    2 år

    31. des. 2026, 00:00

  4. Frist for å melde interesse

    31. des. 2026, 11:00

  5. Frist for innlevering

    31. des. 2026, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner