Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint

Brief

Programvare - Data og analyse

Gjennom denne kunngjøringen ønsker Oppdragsgiver å etablere en dynamiske innkjøpsordning iht. FOA §§26-4 til 26-7. Formålet med den dynamiske innkjøpsordningen er å dekke behovet for vedlikehold og support på vår brannmurløsning fra CheckPoint bestående per november 2018 av: Fysiske brannmurer som står ute i den enkelte kommune (totalt 8 stk). Sentralt 2 noders cluster som håndterer internettrafikk. Sentralt 2 noders VSX-cluster med 7 instanser som håndterer diverse interne soner. Sentral brannmur som håndterer hjemmekontortilkoblinger og tilgang for eksterne konsulenter. Vi gjør oppmerksom på at omfanget av porteføljen kan endres i løpet av ordningens levetid. Oppdragsgiver ser for seg å gjennomføre konkurranse blant kvalifiserte leverandører en gang pr. år og at avtaler som inngås normalt vil ha en varighet på 12 måneder.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint
Kvalifikasjonskrav 1

Attest for skatt og merverdiavgift: Dokumentasjonskrav For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint 18/7503 Side 4/11 regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Kredittvurdering: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom Leverandøren mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Kvalifikasjonskrav 2

Partnerstatus hos Checkpoint Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil be Check Point Norge om å bekrefte oppgitt partnerstatus på søknadstidspunktet. Etiske og sosiale krav - Egenerklæring Leverandør skal fylle ut Egenerklæringsskjema - Etiske og sosiale krav (vedlegg 2).

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner