Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint
Programvare - Data og analyse
Gjennom denne kunngjøringen ønsker Oppdragsgiver å etablere en dynamiske innkjøpsordning iht. FOA §§26-4 til 26-7. Formålet med den dynamiske innkjøpsordningen er å dekke behovet for vedlikehold og support på vår brannmurløsning fra CheckPoint bestående per november 2018 av: Fysiske brannmurer som står ute i den enkelte kommune (totalt 8 stk). Sentralt 2 noders cluster som håndterer internettrafikk. Sentralt 2 noders VSX-cluster med 7 instanser som håndterer diverse interne soner. Sentral brannmur som håndterer hjemmekontortilkoblinger og tilgang for eksterne konsulenter. Vi gjør oppmerksom på at omfanget av porteføljen kan endres i løpet av ordningens levetid. Oppdragsgiver ser for seg å gjennomføre konkurranse blant kvalifiserte leverandører en gang pr. år og at avtaler som inngås normalt vil ha en varighet på 12 måneder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint
- Kategori (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Attest for skatt og merverdiavgift: Dokumentasjonskrav For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder Dynamisk innkjøpsordning - Vedlikehold og support på brannmurløsning fra CheckPoint 18/7503 Side 4/11 regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Kredittvurdering: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av Leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom Leverandøren mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske Leverandører.
Partnerstatus hos Checkpoint Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil be Check Point Norge om å bekrefte oppgitt partnerstatus på søknadstidspunktet. Etiske og sosiale krav - Egenerklæring Leverandør skal fylle ut Egenerklæringsskjema - Etiske og sosiale krav (vedlegg 2).