Anbudsoversikt for Ekstern evaluering av konsernmodellen for administrative tjenester i den sentrale helseforvaltningen
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Norsk helsenett SF (NHN) fikk i oppdrag å etablere tjenestesenteret i juni 2016 og å være tjenesteleverandør for IKT-tjenester, anskaffelser og arkiv/dokumentforvaltning for den sentrale helseforvaltningen. Formålet med anskaffelsen er å gjennomføre en evaluering av konsernmodellen for administrative tjenester i den sentrale helseforvaltningen, for å legge til rette for eventuelle behov for justeringer i modellen for best mulig måloppnåelse frem mot 10-årsmerket i 2027. Evalueringen skal ta utgangspunkt i målsettingene i oppdraget til NHN i juni 2016: effektivisering og tilrettelegging for større og sterkere kompetansemiljøer, og gjennom dette å få en kvalitets- og kompetanseheving i administrative tjenesteledd. Målsettingene utgjør tre hovedområder (med underpunkter): 1. Effektivisering/gevinstrealisering 2. Styringsmodell av felles tjenestesenter 3. Kvalitet i tjenester og kundetilfredshet Evalueringen (oppdraget) skal leveres senest 31. desember 2023 kl. 12:00.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!