Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Folketrygdfondet har inngått avtale med ADVISETECH AS for rådgivning til å levere ekstern rådgivning for teknisk implementering og etablering av intern styringsmodell for ny IKT driftsmodell i Oslo over 10 måneder til en verdi av 3,500,000 NOK. Anbudets vekting var 55% kompetanse og gjennomføringsevne, 30% løsningsforslag, 15% pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Advisetech AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
3 500 000 kr

Om anbudet

    Folketrygdfondet har nylig besluttet å utkontraktere IKT-plattformen til en ekstern driftsleverandør. Det er et pågående prosjekt som blant annet har kunngjort en offentlig anskaffelse som skal ende med kunngjøring av valgt driftsleverandør. Det står p.t. eksterne rådgivere i oppdraget som bidrar i denne pågående prosessen. Folketrygdfondet har behov for rådgivning når fasen nevnt ovenfor er avsluttet, og ønsker derfor å inngå en avtale om rådgivning i forbindelse med implementering av den nye IKT-plattformen hos en ekstern leverandør og implementere en hensiktsmessig intern styringsmodell slik at fondet kan profesjonalisere sin oppfølging av utkontrakterte tjenester.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974. Anskaffelsen skal foretas gjennom en åpen anbudskonkurranse etter forskriftens del I og del III (over EØS-terskelverdi). Åpen anbudskonkurranse gir alle interesserte leverandører anledning til å levere tilbud. Det er ingen prekvalifisering, og leverandøren må levere utfylt versjon av det europeiske egenerklæringsskjemaet (ESPD) samtidig som de leverer inn tilbud. I denne konkurransen er det ikke anledning til å forhandle. Det er følgelig ikke anledning til å forbedre tilbudene eller forsøke å endre tilbudene gjennom forhandlinger, herunder endring av pris, leveringstid eller andre forutsetninger som har betydning for konkurranseforholdet. Leverandøren må derfor gi sitt beste tilbud innen tilbudsfristens utløp. Dialog i form av avklaringer vil gjennomføres ved behov.

    Kontakt navn
    Marte Skoglund Greni
    Kontakt telefon
    +47 23117265
    Kontakt e-post
    marte.greni@ftf.no
    Adresse
    Haakon VIIs gate 2, 0161 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Beskrivelse av team/ressurser, fremdriftsplanlegging, arbeidsfordeling, samarbeid med kunde og evt. øvrige leverandører. Det vil også bli lagt vekt på teamets praktiske erfaring med lignende oppdrag.

    Beskrivelse

    En beskrivelse av tilbyders leveransemuligheter i forhold til beskrivelsene angitt i pkt. 5.1 - 5.2 i konkurransegrunnlaget.

    Beskrivelse

    Se prisskjema

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ekstern rådgivning for teknisk implementering og etablering av intern styringsmodell for ny IKT driftsmodell
Lokasjon
Estimert verdi
3 500 000,00 kr
Varighet
10 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner