Anbudsoversikt for EL-24-06 Rammeavtale lekeplassutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Abakus AS trenger kompetanse innen lekeplassutstyr for å levere en rammeavtale i Innlandet over 48 måneder. Avtalen skal sikre tilgang til lekeplassutstyr av høy kvalitet som oppfyller sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov, og fremmer barns lek og læring. To viktige formelle krav er at leverandøren må fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder og ha erfaring fra minst tre tilsvarende oppdrag de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EL-24-06 Rammeavtale lekeplassutstyr
Kontaktinformasjon
Kontakt telefon
+47 47476000
Kontakt e-post
post@abakus.as
Adresse
Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL
Lokasjon
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Elverum, Hamar, Stange, Løten og Ringsaker kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av lekeplassutstyr. Formålet med denne avtalen er å sikre at kommunene til enhver tid har tilgang til lekeplassutstyr av høy kvalitet, som oppfyller både sikkerhetsstandarder og pedagogiske behov, og som fremmer barns lek, læring, og fysiske aktivitet. Kommunene ønsker å legge til rette for utvikling av attraktive og trygge lekeplasser som stimulerer til kreativitet og sosial interaksjon blant barn i alle aldersgrupper. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til at kontraktens formål blir ivaretatt.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffelsen omfatter levering av lekeplassutstyr. Uttaket for 2023 utgjorde ca. kr 7,3 MNOK eks. mva. De oppgitte volum er basert på historiske tall. Dette er en rammeavtale og medfører ingen kjøpeplikt hos oppdragsgiveren. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumene.
Rammeavtalens antatte verdi angis til kr. 23 MNOK. basert på siste års uttak ganget opp med varighet.
Rammeavtalens maksimale verdi settes til kr. 29 MNOK.
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å gå ut på egen konkurranse for prosjekter over kr. 1 MNOK eks. mva.
Se vedlagte kravspesifikasjoner / funksjonsbeskrivelser.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget. Dokumenteres med utvidet rapport fra Bisnode http://www.soliditet.no/. Rapporten skal være datert etter kunngjøringstidspunktet for konkurransen. Dersom dette ikke vedlegges, vil Abakus as innhente utvidet rapport fra Bisnode kostnadsfritt for tilbyder. Opplysningene i rapporten legges til grunn for en vurdering av tilbyders økonomiske og finansielle situasjon. Informasjon på tilbudsdato legges til grunn. Det kreves kredittrating lik eller bedre enn "A" eller "AN" for å delta i konkurransen.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder
Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Dokumenteres med attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller visse miljøledelsessystemer eller -standarder jf. EU-ordningen for miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 eller andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer.
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Tilbyende firma skal beskrive minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år. Beskrivelsen skal fylles ut i feltene nedenfor.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    9. sep. 2024, 12:15

  2. Frist for spørsmål

    4. okt. 2024, 10:00

  3. Åpningsdato

    14. okt. 2024, 10:00

  4. Frist for innlevering

    14. okt. 2024, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    14. jan. 2025, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner