Anbudsoversikt for Elektrikertjenester Lillestrøm kommune, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Konkurransen gjelder levering av elektrikertjenester og nødvendig materiell, herunder levering av elektriske artikler, rekvisita, etablering og service av ladepunkt av elbil etter behov for Lillestrøm kommune, MIRA IKS og Lillestrøm Parkering AS. Anskaffelsens verdi anslås til: Lillestrøm kommune: NOK 31.360.000,- eks mva pr år.MIRA IKS: NOK 250.000-300.000 eks mva pr. år.Lillestrøm parkering KF: NOK 50.000-200.000,- eks mva pr år.NRBR IKS: NOK 100.000,- eks mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende.For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Elektrikertjenester Lillestrøm kommune, rammeavtale
Kvalifikasjonskrav 1

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens § 17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha et tilfredsstillende kvalitetssikringssystem (ESPD: Del IV B.58-4) . Dokumentasjonskrav: Attest for firmaets kvalitetssystem/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO-sertifisering. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet og disponere over nødvendige utstyr og ressurser som har kompetanse og gjennomføringsevne innen de fagområder som oppdraget krever. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal fremlegge en redegjørelse for organisasjonen med antallet ansatte i administrasjon, gjennomsnittlig arbeidsstyrke de tre siste årene i egen eller underleverandørs organisasjon med faglig kompetanse tenkt brukt til oppfyllelse av kontraktsforpliktelsene, antallet lærlinger fordelt på fag, samt en beskrivelse av hvordan organisasjonen er tenkt brukt til gjennomføringen av oppdraget. For grupper L og Ekom skal det vedlegges sertifikat. For øvrige krav skal tilbyder legge ved referanseliste som viser erfaring innenfor etterspurt kompetanseområde. Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner. Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandører som skal gi tilbud på delavtale 1 og 2 må dokumentere at de har nødvendig kompetanse. Dokumentasjonskrav: - Sertifikater for termografering på godkjent personell tiltenkt denne avtalen.- Sertifikater for internkontroll på godkjent personell tiltenkt denne avtalen.- Bedriftens prosedyre for utførelse av termografering.- Eksempel på rapport etter utført internkontroll og termografering. Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner. Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha tilfredsstillende prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte (ESPD: Del IV B.58-4). Dokumentasjonskrav:Leverandøren skal vedlegge dokumentasjon for at oppdrag utføres på en miljømessig forsvarlig måte. Dette kan dokumenteres med redegjørelse for eksisterende rutiner eller gyldig sertifikat fra tredjepartsverifisert system (eks Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS), kopi av innholdsfortegnelsen i leverandørens miljøstyringssystem, beskrivelse av systemet eller med annen relevant dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner