Anbudsoversikt for Elektromateriell for E-verk, rammeavtale

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Føie AS trenger levering av elektromateriell for E-verk under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 40 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 500 millioner kroner. Leveransen skal skje i Viken, og avtalen omfatter elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer, samt belysning. Tildelingskriteriene er pris (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%), og miljø (30%). Leverandøren må oppfylle de angitte kvalifikasjonskravene, som inkluderer attester for skatt og MVA.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Elektromateriell for E-verk, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Karl Petter Kristiansen
Kontakt telefon
32087100
Adresse
Lienvegen 41, 3580 GEILO
Lokasjon
Estimert verdi
500 000 000,00 kr
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av Elektromateriell for E-verk til Føie AS. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 40.000.000,-eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 500.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Kunden forbeholder seg retten til å ikke benytte seg av rammeavtalen med leverandør ved kjøp av brukt utstyr, suppleringskjøp, prosjektrelaterte leveranser, spesielle eller spesielt komplekse kjøp, Force Majeure-situasjoner, og/eller dersom avtaleleverandør ikke er i stand til å oppfylle angitt krav/behov, kompetanse, responstid og liknende. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr.975 (Forsyningsforskriften), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del II. Ved denne prosedyreformen kan alle leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
Tildelingskriterium 2
Service og kompetanse
Tildelingskriterium 3
Produktkvalitet
Tildelingskriterium 4
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Kvalifikasjonskrav 4
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    22. apr. 2025, 10:51

  2. Frist for spørsmål

    18. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    6 døgn

    28. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    28. mai 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    1. juli 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    26. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    30. juni 2029, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner