Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki)
Bookingløsning
Skien kommune trenger en digital bookingløsning for administrasjon av utleie og utlån av kommunale lokaler.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Øvrige områder
Lillesand Kommune og Birkenes kommune trenger en elektronisk bookingløsning for å levere et system for booking og utleie av kommunale lokaler til en verdi av 500 000 NOK. Det som skal leveres er et digitalt system som gjør det enklere å administrere utleie av lokaler, haller mv., og som fremmer økt bruk av disse blant innbyggerne. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha god erfaring fra lignende oppdrag de siste 3 årene, inkludert detaljer om tidligere prosjekter og kontaktopplysninger til mottakere. Anbudets vekting er pris: 35% og kvalitet: 65%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProLillesand kommune og Birkenes kommune skal anskaffe elektronisk bookingløsning for lokaler, haller mv. Formålet med anskaffelsen er å betydelig forenkle og digitalisere administrasjonen av booking og utleie av kommunale lokaler mv. samt å legge til rette for økt bruk av lokaler mv. for innbyggerne. Lillesand kommune og Birkenes kommune vil inngå hver sin kontrakt med valgte tilbydere og skal forstås som separate kontraktsparter For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 kundens kravspesifikasjon.
Skien kommune trenger en digital bookingløsning for administrasjon av utleie og utlån av kommunale lokaler.
Inderøy Kommune trenger et brukervennlig og intuitivt bookingsystem for Steinkjer kulturhus, som skal ivareta behovene som arrangør og utleier, inkludert booking av saler, møterom og teknisk utstyr. Systemet skal være enkelt å bruke for sluttbrukere. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,4 millioner kroner.
Øvre Eiker Kommune, sammen med Lier vei, vann og avløp og Modum kommune, trenger et timeregistreringssystem med tilhørende moduler. Løsningen skal være et støttesystem for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materiellforbruk, med gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. I tillegg skal systemet støtte dokumenthåndtering/-tilgjengeliggjøring og HMS-oppgaver. Opsjoner inkluderer Lier basis og Lier Eiendom. Tildelingskriteriene vektes med 55% for løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet, 15% for implementering, 15% for service og oppdragsspesifikk kompetanse, og 15% for priser og kostnader.
Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.
Stord Kommune, sammen med Fitjar og Bømlo kommuner, trenger et skybasert ERP-system som omfatter økonomi, lønn, HR og innkjøp, og som også kan benyttes av tilknyttede virksomheter som kirke, kommunale foretak og interkommunale selskaper. Tjenestene skal leveres i Vestland. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandlinger, hvor kvalifiserte leverandører inviteres til å gi tilbud. Tildelingskriteriene vektes med 65% for løsningsforslag, mulighetsrom, funksjonalitet og brukervennlighet, 15% for priser og kostnader, 10% for implementering, og 10% for service og oppdragsspesifikk kompetanse.