Anbudsoversikt for Elektronisk kvalitetssystem - Veiledende kunngjøring
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Bergen kommune skal anskaffe et elektronisk kvalitetssystem med avvikshåndtering. Med denne veiledende kunngjøringen ønsker vi å komme i dialog med markedet før utarbeidelse av kravspesifikasjon, slik at vi kan få innspill og råd fra potensielle tilbydere. Bergen kommune, ved byrådsavdeling for finans, innovasjon og eiendom har behov for et felles IKT-verktøy for å understøtte arbeidet med kvalitetstyring, melding av hendelser og internkontroll. Det elektroniske kvalitetssystemet skal understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og være robust nok til å takle hele organisasjonen. Det er ønskelig med en løsning som sikrer tydelighet rundt interne prosesser, prosedyrer, oppgaver og ansvarsforhold. Løsningen må være ferdig utviklet, og velutprøvd hos sammenlignbare kunder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Elektronisk kvalitetssystem - Veiledende kunngjøring
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)