Fredrikstad Kommune
Elektronisk medisineringsstøtte- etablering av DPS
Fredrikstad Kommune trenger elektronisk medisineringsstøtte for kommunene Fredrikstad, Hvaler, Råde, Våler, Frogn, Ås, Rælingen og Nye Moss.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bedriftshelsetjenester
Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått en avtale med DIGNIO AS for levering av elektronisk medisineringsstøtte, med en total kontraktsverdi på 5,4 millioner kroner. Formålet med anskaffelsen er å implementere en løsning som støtter innbyggerne i å bo hjemme og leve et aktivt liv lengst mulig, med fokus på økt mestring, bedre livskvalitet og større trygghet. Tjenestene faller under kategorien diverse helsetjenester, og tildelingskriteriene var basert på pris (30%), miljø (30%) og kvalitet (40%). Det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å få en godt fungerende løsning for medisineringsstøtte slik at innbyggere skal kunne bo i eget hjem og leve et aktivt liv lengst mulig. Økt mestring i hverdagen, bedre livskvalitet og større trygghet prioriteres i oppdragsgivers forebyggende arbeid.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Besvarelse av kap.6 i funksjonsbeskrivelsen
Beskrivelse
Besvarelse av funksjonsbeskrivelse generelle krav Besvarelse av funksjonsbeskrivelse for den enkelte delkontrakt SLA
Fredrikstad Kommune trenger elektronisk medisineringsstøtte for kommunene Fredrikstad, Hvaler, Råde, Våler, Frogn, Ås, Rælingen og Nye Moss.
Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan trenger leverandører av medisinteknisk utstyr for å levere dette i Troms og Finnmark, Nordland til en verdi av 30 000 000 NOK. Anbudet omfatter blant annet pleiesenger, nattbord med tilleggsutstyr, madrasser, forflytningshjelpemidler, småhjelpemidler samt personløftere og seil.
Voss Herad trenger elektroniske medisindispensere og utstyr til digital hjemmeoppfølging (DHO) med tilhørende programvare for en periode på 1 år. Anskaffelsen omfatter kjøp av 30 elektroniske medisindispensere og digital hjemmeoppfølging for fem pasienter, med mulighet for å øke antallet. Løsningen skal være ferdig testet og klar til bruk, og formålet er å forbedre pasientsikkerheten ved å se data fra digital hjemmeoppfølging og medisineringsstøtte i sammenheng.
Lillehammer Kommune trenger varslings-, trygghetsskapende- og mestringsteknologi for legevakt/KAD, institusjon og hjemmeboende, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Det kreves god gjennomføringsevne inkludert erfaring, et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem (ISO 9000 eller tilsvarende), og et fungerende system for miljøstyring i bedriften.
Norsk Helsenett SF har etablert en dynamisk innkjøpsordning for kjøp, leie, forlengelser og vedlikehold av programvare og lisenser, med en maksimal totalverdi på 400 millioner kroner. Leverandører må ha god erfaring med relevante leveranser, samt tilfredsstillende systemer for informasjonssikkerhet, kvalitetssikring og miljøledelse, inkludert implementering av GDPR. Anskaffelsen gjelder operativsystemer, og kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på erfaring og etablerte systemer for sikkerhet og kvalitet.