Anbudsoversikt for Elektrotjenester Lom kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Rammeavtalen gjelder utføring av alle typer elektroarbeid ved oppdragsgivers bygninger, anlegg og infrastruktur ved teknisk drift og vedlikehold med tilhørende materiell, samt døgnkontinuerlig vaktordning for beredskap. Rammeavtalen kan også benyttes i større oppgraderinger/nybygg. Rammeavtalen kan også omfatte kjøp av elektromateriell.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Elektrotjenester Lom kommune
Kategori (CPV)
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.noTilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering fra Bisnode Norge. Alternativ: Dersom tilbyder ikke har rating hos Bisnode, kan leverandøren alternativt legge ved årsregnskap fra siste to år. Regnskap må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Kvalifikasjonskrav 2

Gjennomføringsevne personell Tilbyderen skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Ved tilbudstidspunkt kan oppfyllelse av kravet erklæres i ESDP-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver. • Kort oversikt over personell som skal benyttes ved gjennomføringen av oppdrag under rammeavtalen. • Antall servicebiler utstyrt og innredet til formålet Faglig kompetanse Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig kompetanse til å kunne gjennomføre oppdraget på faglig tilfredsstillende vis, samt kunne gi oppdragsgiver rådgivning innen sitt fagområde. Ved tilbudstidspunkt kan oppfyllelse av kravet erklæres i ESDP-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver. • Tilbyder skal dokumentere at minst 3 personer i virksomheten innehar fagbrev som elektriker. Dette kan eksempelvis gjøres ved innlevering av CV for aktuelt personell.• Tilbyder skal dokumentere at minst 1 person i virksomheten har relevant master- eller bachelorgrad eller toårig utdanning som fagskuletekniker med relevant fagbrev. Erfaring fra tilsvarende oppdrag Tilbyderen skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Ved tilbudstidspunkt kan oppfyllelse av kravet erklæres i ESDP-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver. Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal minimum inneholde: • Navn kunde • Kontraktsverdi og omfang (antall timer) • Tidspunkt for leveransen/oppdraget • Kort beskrivelse av leveransen Hvilken funksjon leverandøren hadde i prosjektet og hva som gjør dette relevant for denne anskaffelsen) Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner