Anbudsoversikt for EØS 004-2019 Medisinsk inventar

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Medisinsk bildebehandlingsutstyr

Rammeavtalene gjelder kjøp, levering og montering (i den grad dette er relevant) av medisinsk inventar. Nødvendig opplæring av produktene er en del av rammeavtalene. Levering, montering og opplæring skal være inkludert i prisene, bortsett fra deler av delleveranse 2 der det er egne priser på montering av takskinner og takheis. Konkurransen er delt i 3 delleveranser: 1. Senger, nattbord, madrasser, dyner og puter 2. Personløftere og takheiser 3. Hygieneutstyr, manuell transportstol m/tilbehør, rullator, prekestol, personvekt, medisinvogn og annen medisinoppbevaring m.m. For delleveranse 2, Personløftere og takheiser, gjelder det at for prosjektkjøp over 150 000 kr, så vil det være mulig for oppdragsgiver å gå ut med egen konkurranse. Rammeavtalen blir først og fremst benyttet av sykehjemmene, men skal være åpen for hele kommunen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EØS 004-2019 Medisinsk inventar
Estimert verdi
36 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For tilbydere som ikke er registrert i ovennevnte register må tilbyder levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal aktivt arbeide og ha et system for at varer og tjenester som leveres etter denne kontrakten skal være fremstilt og distribuert under forhold som er forenlig med kontraktens punkt 6.12 Ansvarlig forretningspraksis i leverandørkjedene. Dokumentasjonskrav: 1. Øverste ledelse har vedtatt en eller flere retningslinjer som forplikter selskapet til å respektere de grunnleggende vilkårene som gjengitt i kontraktens punkt 6.12. Ved mindre mangler i nåværende policy kan oppdragsgiver godta at mangler oppfylles innen 3 måneder etter kontraktsinngåelse. Code of Conduct eller tilsvarende skal fremvises. 2. Tilbyder har videreformidlet sine forpliktelser til underleverandører som tilbyder handler direkte fra, og til eventuelle agenter/importører som varene/tjenestene formidles gjennom. Dette gjelder for varer/tjenester som er omfattet av dette tilbudet. Kopi av brev/e-post eller annen oversikt/beskrivelse som viser slik videreformidling skal fremvises. 3. Tilbyder har utarbeidet organisasjonskart som viser intern ansvarsfordeling for å etterleve de grunnleggende vilkårene i som gjengitt i kontraktens punkt 6.12. Organisasjonskart med ansvarsfordeling må fremvises på forespørsel. Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring. Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Oppdraget krever leverandører som har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. Dokumentasjon: Beskrivelse av bedriftens rutiner og systemer for å sikre en lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Hvis selskapet er miljøsertifisert etter ISO 14001:2004 (eller nyere versjon) eller tilsvarende 3dje parts verifiserte systemer, aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner