Anbudsoversikt for EØS 042-2017 Rammeavtale lunsjvarer

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anskaffelsen gjelder kjøp og levering av lunsjvarer til Bergen kommune og samarbeidsparter. Med lunsjvarer menes påsmurte snitter, baguetter, rundstykker mv. Avtalen skal gjelde for alle enheter i Bergen kommune, med unntak av enheter som er tilknyttet egne kantineavtaler eller lignende. Konkurransen består av to delleveranser, da avtalene vil bli inndelt i to geografiske områder- nord og sør. Kontrakten skal gjelde i 2 år med opsjon for oppdragsgiver til å utvide avtalen inntil ytterligere 2 år. Avtalen skal bli tilgjengelig på e-handel.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EØS 042-2017 Rammeavtale lunsjvarer
Estimert verdi
1 800 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest, utstedt via Altinn, Skattekontoret eller Skatteoppkreverkontoret. Attesten skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Utenlandske leverandører skal fremlegge attest fra tilsvarende myndigheter i det land de er registrert avgiftspliktige. Dersom myndighetene i aktuelle land ikke utsteder slike attester, må leverandøren fremlegge en egenerklæring vedrørende om det foreligger restanse på skatt og evt. størrelsen på denne. Egenerklæringen må være signert. eCertis kan ikke benyttes Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Firmaattest, som ikke er utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Bekreftelse for registrering i bransjeregister i eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivingen i det land hvor leverandøren er etablert (gjelder utenlandske selskaper). eCertis kan ikke benyttes Der tilbyder støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert Må tilbyder støtte seg på andre foretak for å kvalifisere seg i henhold til oppdragsgivers kvalifikasjonskrav, skal tilbyder dokumentere overfor oppdragsgiver at han vil ha rådighet over de nødvendige ressursene, for eksempel ved å fremlegge en forpliktelseserklæring om dette fra disse foretakene. Skjema for forpliktelseserklæring er vedlagt under arkfanen "Dokumenter". For det foretaket som tilbyder må støtte seg på for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres slik dokumentasjon som det stilles krav om i det aktuelle kvalifikasjonskravet. I tillegg skal tilbyder levere et utfylt europeisk egenerklæringsskjema som gjelder for foretaket som tilbyder støtter seg på (ESPD-skjema). Skjemaet ligger ved under arkfanen "Dokumenter" og veiledning for utfylling finnes på DIFI sin nettside https://www.anskaffelser.no/verktoy/espd-tjenesten-veiledning-bruk
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner Krav: Relevant erfaring. Det kreves at leverandør har relevant erfaring med transport og levering av lignende produkter. Dokumentasjon: Leverandør må fylle ut referanseskjema, se vedlegg. Det skal fremgå en kort beskrivelse av leveransen(e), og hvilken relevans den/de har for den aktuelle anskaffelsen». Man skal oppgi oppdragsgiver og tidspunkt eCertis kan ikke benyttes Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner Krav til kvalitetsstyring. Oppdraget krever leverandører som har systemer for kvalitetsstyring. Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Tilstrekkelig dokumentasjon av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner