Anbudsoversikt for EØS 061-2019 Rammeavtale låser, beslag og adgangskontroller

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Låsesmed- og sikkerhetstjenester

Bergen kommune ved etat for bygg og eiendom (EBE) har behov for varer og tjenester innen området låser, beslag og adgangskontroller. Det skal inngås to rammeavtaler (delleveranser), basert på en geografisk fordeling av oppdrag i følgende bydeler: - Delleveranse 1: Fana, Ytrebygda, Laksevåg og Fyllingsdalen - Delleveranse 2: Bergenhus, Årstad, Åsane og Arna Anskaffelsen skal dekke behov for produkter og tjenester til i forbindelse med vedlikehold av allerede installert utstyr, samt nyinstallasjoner tilknyttet bygningsmassen som forvaltes av EBE (etat for bygg og eiendom) og EBF (etat for boligforvaltning). Andre byrådsavdelinger vil også i mindre omfang kunne kjøpe produkter og tjenester gjennom denne avtalen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EØS 061-2019 Rammeavtale låser, beslag og adgangskontroller
Estimert verdi
40 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Utforming av servicerapport
Tildelingskriterium 2

Bruk av el-bil til oppdrag
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For tilbydere som ikke er registrert i ovennevnte register må tilbyder levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon for norske leverandører: Oppdragsgiver vil selv sjekke leverandørens økonomiske situasjon fra DIFIs eBevis, Proff Forvalt (https://forvalt.no/) og/eller via opplysninger gitt av Creditsafe (https://www.creditsafe.com) og kan hente inn ytterligere opplysninger fra Brønnøysundregistrene. Merk at konkurransegrunnlaget inneholder retningslinjer for hvordan leverandører selv kan supplere tilgjengelig informasjon hvis ønskelig. Dokumentasjon for utenlandske leverandører: Leverandør skal på forespørsel levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha tilstrekkelig kompetanse og faglige kvalifikasjoner til å lede og kvalitetssikre leveransen. Dokumentasjon: Leverandøren skal vedlegge en oversikt over hvilke erfaring og faglige kvalifikasjoner som besittes av ledergruppe og/eller nøkkelpersonell som vil stå som ansvarlige for leveransen. Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksitet som leveransen forespurt i denne konkurransen. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste tre (3) år. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert. Oppdragsgiver krever leverandører som har rutiner og systemer for kvalitetsstyring. Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar gyldig ISO 9001 sertifikat, aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Oppdraget krever leverandører som har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. Dokumentasjon: Beskrivelse av bedriftens rutiner og systemer for å sikre en lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Hvis leverandør kan framlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kravet. For eksempel vil kravet være oppfylt dersom levrandøren innehar gyldig ISO 14001, eller er Miljøfyrtårn, eller er sertifisert av EMAS, eller andre tilsvarende tredjeparter.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner