Anbudsoversikt for EØS 065-2017 Dynamisk innkjøpsordning for AV-utstyr - Bergen kommune med samarbeidsparter

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Bergen kommune med samarbeidsparter etablerer en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for AV-utstyr. Bergen kommune med samarbeidsparter etablerer rammeavtaler på AV produkter som basis for kjøp under en gitt anskaffelsesverdi. Anskaffelsesverdi for når man skal benytte den dynamiske innkjøpsordningen er presisert i den enkelte rammeavtalen. Denne dynamiske innkjøpsordningen skal benyttes over anskaffelsesverdien presisert i den enkelte rammeavtale og på kategorier hvor det ikke er etablert rammeavtale. Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen. Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til konkurranser som publiseres under ordningen. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/73370624.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EØS 065-2017 Dynamisk innkjøpsordning for AV-utstyr - Bergen kommune med samarbeidsparter
Estimert verdi
18 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Firmaattest, som ikke er utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Bekreftelse for registrering i bransjeregister i eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivingen i det land hvor leverandøren er etablert (gjelder utenlandske selskaper). Krav: Der tilbyder støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert Må tilbyder støtte seg på andre foretak for å kvalifisere seg i henhold til oppdragsgivers kvalifikasjonskrav, skal tilbyder dokumentere overfor oppdragsgiver at han vil ha rådighet over de nødvendige ressursene, for eksempel ved å fremlegge en forpliktelseserklæring om dette fra disse foretakene. Skjema for forpliktelseserklæring er vedlagt under arkfanen "Dokumenter". For det foretaket som tilbyder må støtte seg på for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres slik dokumentasjon som det stilles krav om i det aktuelle kvalifikasjonskravet. Vi gjør oppmerksom på at i tilfeller der tilbyder støtter seg på andre foretak for å kvalifisere seg, må eventuelle underleverandører fylle ut et eget egenerklæringsskjema (ESPD-skjema), jf. avsnitt 2.8. Underleverandører kan benytte Mercell i denne sammenhengen. Kontakt Mercell support for eventuell assistanse på hvordan dette praktisk gjøres i portalen. Alternativt skal det benyttes eget egenerklæringsskjema fra underleverandøren. Veiledning for utfylling finnes på DIFI sin nettside https://www.anskaffelser.no/verktoy/espd-tjenesten-veiledning-bruk.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Erfaring fra lignende oppdrag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner