Anbudsoversikt for EØS 065-2017 Dynamisk innkjøpsordning for AV-utstyr - Bergen kommune med samarbeidsparter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Audiovisuelt utstyr og tjenester
Bergen kommune med samarbeidsparter etablerer en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for AV-utstyr. Bergen kommune med samarbeidsparter etablerer rammeavtaler på AV produkter som basis for kjøp under en gitt anskaffelsesverdi. Anskaffelsesverdi for når man skal benytte den dynamiske innkjøpsordningen er presisert i den enkelte rammeavtalen. Denne dynamiske innkjøpsordningen skal benyttes over anskaffelsesverdien presisert i den enkelte rammeavtale og på kategorier hvor det ikke er etablert rammeavtale. Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen. Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til konkurranser som publiseres under ordningen. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/73370624.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- EØS 065-2017 Dynamisk innkjøpsordning for AV-utstyr - Bergen kommune med samarbeidsparter
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 18 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Firmaattest, som ikke er utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp. Bekreftelse for registrering i bransjeregister i eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivingen i det land hvor leverandøren er etablert (gjelder utenlandske selskaper). Krav: Der tilbyder støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert Må tilbyder støtte seg på andre foretak for å kvalifisere seg i henhold til oppdragsgivers kvalifikasjonskrav, skal tilbyder dokumentere overfor oppdragsgiver at han vil ha rådighet over de nødvendige ressursene, for eksempel ved å fremlegge en forpliktelseserklæring om dette fra disse foretakene. Skjema for forpliktelseserklæring er vedlagt under arkfanen "Dokumenter". For det foretaket som tilbyder må støtte seg på for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres slik dokumentasjon som det stilles krav om i det aktuelle kvalifikasjonskravet. Vi gjør oppmerksom på at i tilfeller der tilbyder støtter seg på andre foretak for å kvalifisere seg, må eventuelle underleverandører fylle ut et eget egenerklæringsskjema (ESPD-skjema), jf. avsnitt 2.8. Underleverandører kan benytte Mercell i denne sammenhengen. Kontakt Mercell support for eventuell assistanse på hvordan dette praktisk gjøres i portalen. Alternativt skal det benyttes eget egenerklæringsskjema fra underleverandøren. Veiledning for utfylling finnes på DIFI sin nettside https://www.anskaffelser.no/verktoy/espd-tjenesten-veiledning-bruk.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten
Krav: Erfaring fra lignende oppdrag