Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Sigdal Kommune trenger tjenester innen sikkerhetsinstallasjoner for å levere etablering, kontroll, vedlikehold og reparasjon av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannslanger og slokkeutstyr samt innbruddsalarm og låsesystem/adgangskontroll i kommunale bygninger i Viken over 2 år til en verdi av 4 000 000 NOK. Det skal også være mulighet for forlengelse med 1+1 år. Rammeavtalen omfatter alle kommunens bygg som er listet i vedlegg 3. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra minst tre sammenlignbare oppdrag de siste fem årene, inkludert detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottakerkontaktinformasjon. Erfaring kan også dokumenteres gjennom personells kompetanse selv om den ble opparbeidet hos en annen leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for inngåelse av rammeavtale over to år, med mulighet for forlengelse med 1+1 år, gjeldende generelle sikkerhetsinstallasjoner i kommunale bygninger. Påmelding til tilbudsbefaring med oppmøte Borgestubakken 2, Prestfoss, den 15. januar kl 9-15 gjøres på e-post til henrik.morch@sigdal.kommune.no innen 13. januar. OBS! Prisskjema revidert 24/1-2024.Hovedtrekkene i prosedyrenI Sigdal kommune er det Teknisk sektor som er den organisasjonsenheten som har det totale driftsansvar for kommunale bygninger. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for etablering, kontroll, vedlikehold, reparasjon/utskifting av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannslanger og slokkeutstyr samt innbruddsalarm og låsesystem/adgangskontroll i kommunenes bygninger, jf. vedlegg 3, som gir oversikt over anlegg og utstyr i alle kommunale bygg som skal omfattes av avtalen. NB. det er flere faner i excelarket. Det tas forbehold om endringer og mindre feil av informasjonen i denne oversikten.

    Kontakt navn
    Henrik Otto Mørch
    Kontakt telefon
    93888959
    Adresse
    Kommunehuset, 3350 PRESTFOSS

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha erfaring fra minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Etablering, kontroll, vedlikehold og reparasjon av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannslanger og slokkeutstyr samt innbruddsalarm og låsesystem/adgangskontroll til Sigdal kommune
Lokasjon
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner