Anbudsoversikt for Etablering, kontroll, vedlikehold og reparasjon av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannsl…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Sigdal Kommune trenger tjenester innen sikkerhetsinstallasjoner for å levere etablering, kontroll, vedlikehold og reparasjon av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannslanger og slokkeutstyr samt innbruddsalarm og låsesystem/adgangskontroll i kommunale bygninger i Viken over 2 år til en verdi av 4 000 000 NOK. Det skal også være mulighet for forlengelse med 1+1 år. Rammeavtalen omfatter alle kommunens bygg som er listet i vedlegg 3. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra minst tre sammenlignbare oppdrag de siste fem årene, inkludert detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottakerkontaktinformasjon. Erfaring kan også dokumenteres gjennom personells kompetanse selv om den ble opparbeidet hos en annen leverandør.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Etablering, kontroll, vedlikehold og reparasjon av brannalarmer, nødlys, sprinkleranlegg, brannslanger og slokkeutstyr samt innbruddsalarm og låsesystem/adgangskontroll til Sigdal kommune
Lokasjon
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ. Kredittvurdering/rating, utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon Bisnode eller tilsvarende skal bekrefte at leverandøren har minimum kredittverdighet A.
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag
Beskrivelse av leverandørens minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner