Anbudsoversikt for Evaluering av gjennomføringen av kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kommunal- og moderniseringsdepartementet ønsker å inngå avtale om en helhetlig evaluering av gjennomføringen av kommunestyre- og fylkestingsvalget i 2019. Oppdraget kan deles inn i to deloppdrag. Del 1: Evalueringen av Valgdirektoratets tjenester Formålet med evalueringen er å vurdere kvaliteten på tjenestene Valgdirektoratet leverer til kommuner og fylkeskommuner i forbindelse med valggjennomføringen. Evalueringen skal leveres i form av en rapport som skal ferdigstilles innen 15. desember 2019. Del 2: Valggjennomføringsundersøkelsen Formål med undersøkelsen er å innhente statistikk knyttet til hvordan kommunene og fylkeskommunene gjennomførte kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Evaluering av gjennomføringen av kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1 600 000,00 kr
- Varighet
- 6 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.