Anbudsoversikt for Evaluering av gjennomføringen av stortingsvalget 2017
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Departementet ønsker å inngå avtale om evaluering av gjennomføringen av stortingsvalget 2017. Formålet med evalueringen er å vurdere kvaliteten på tjenestene Valgdirektoratet leverer til kommuner og fylkeskommuner i forbindelse med valggjennomføringen, samt få innspill til utarbeidelse av hvilke styringsparametere som skal inkluderes i fremtidige tildelingsbrev. Evalueringen skal leveres i form av en rapport som skal ferdigstilles innen 31. januar 2018. Med hensyn til tidsplanen for tildelingsbrev til Valgdirektoratet, skal det leveres en delrapport med innspill til styringsparametere innen 15. november 2017.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Evaluering av gjennomføringen av stortingsvalget 2017
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 1 400 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
Kvalifikasjonskrav: Betalt skatter og avgifter Dokumentasjonskrav: • Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. Attesten vedlegges tilbudet iht. disposisjonen i konkurransegrunnlaget. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.