Anbudsoversikt for Evaluering av merkevarestrategien Norges nasjonalparker og besøksstrategiarbeidet

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Miljødirektoratet trenger evalueringstjenester for merkevarestrategien Norges nasjonalparker og besøksstrategiarbeidet, med en maksimal totalverdi på 1 million kroner. Formålet med anskaffelsen er å vurdere strategienes virkning på ivaretakelse av verneverdiene, økt forståelse for vern, bred verdiskaping og en god opplevelse for de besøkende. Tjenestene faller under kategorien rådgivningstjenester relatert til miljø. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, samt redegjørelse for leverandørens arbeidsstyrke og kapasitet. Det kreves også at leverandøren har et miljøledelsessystem, men det stilles ingen konkrete krav til sertifiseringer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Evaluering av merkevarestrategien Norges nasjonalparker og besøksstrategiarbeidet
Estimert verdi
1 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner