Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Avløpshåndtering

Halden Kommune har inngått en avtale med Norsk Gjenvinning AS for transport, mottak og behandling av emballert og deklarert farlig avfall fra Rokke avfallsanlegg i Halden Kommune. Oppdraget inkluderer også transportemballasje og bistand fra kjemiker, med en årlig mengde på ca. 125 tonn farlig avfall. Kontrakten har en varighet på 2 år med en ensidig opsjon for oppdragsgiver om forlengelse på 1+1 år, og en total verdi på 5 millioner kroner. Det var to deltakere i konkurransen. Avtalen legger vekt på pris, oppdragsforståelse og kvalitet, samt klima og miljø, inkludert bruk av klimavennlig drivstoff og materialgjenvinning.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Norsk Gjenvinning AS
    • Fredrikstad Transportforum AS
    • Ng Nordic AS
    • Tst AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
5 000 000 kr

Om anbudet

    Transport, mottak og behandling av emballert og deklarert farlig avfall fra Rokke avfallsanlegg i Halden Kommune.Hovedtrekkene i prosedyrenTransport, mottak og behandling av emballert og deklarert farlig avfall fra Rokke avfallsanlegg i Halden Kommune. Oppdraget inkluderer også transportemballasje, samt bistand fra kjemiker.Mengder farlig avfall i hovedoppdraget; ca. 125 tonn/år.Kontrakten inkludere flere opsjoner, bl.a. henting og behandling av ulike andre typer farlig avfall.2 år med ensidig opsjon for oppdragsgiver om forlengelse på 1+1 år.

    Kontakt navn
    Robert Gundersen Johansen
    Kontakt telefon
    69 17 45 00
    Adresse
    Storgata 8, 1771 HALDEN

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris, beregnet ut fra følgende: Vektet tilbudssum, jf. tilbudsskjema, prisskjema 2.6

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse og kvalitet, vurdert ut fra følgende: - Kvaliteten på og robustheten av organisering, logistikk, transport- og behandlingsløsninger i forhold til om den foreslåtte gjennomføringen fremstår som robust og realistisk, bl.a. i forhold til organisering, kompetanse og erfaring for nøkkelpersonell, løsning og prosedyrer for henting og transport, bl.a. når det gjelder egnede biltyper, henting til rett tid, løsning for mottak/mellomlagring, samt hensyntatt reservekapasitet og beredskap ved de skisserte løsningene (15 %). - Service og serviceorganisasjon, inkludert responstid for retting av feil, service og tilgjengelighet mot oppdragsgiver, samt prosedyrer for rapportering/ utvekslingsformat, samt melding av avvik (5 %).

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Kvaliteten på og robustheten av organisering, logistikk, transport- og behandlingsløsninger i forhold til om den foreslåtte gjennomføringen fremstår som robust og realistisk, bl.a. i forhold til organisering, kompetanse og erfaring for nøkkelpersonell, løsning og prosedyrer for henting og transport, bl.a. når det gjelder egnede biltyper, henting til rett tid, løsning for mottak/mellomlagring, samt hensyntatt reservekapasitet og beredskap ved de skisserte løsningene.

    Beskrivelse

    Service og serviceorganisasjon, inkludert responstid for retting av feil, service og tilgjengelighet mot oppdragsgiver, samt prosedyrer for rapportering/ utvekslingsformat, samt melding av avvik.

    Beskrivelse

    Klima og miljø, ut fra en vurdering av følgende: - Drivstoff ved transport, gjelder eventuelle forpliktende tiltak for bruk av klimavennlig drivstoff ved første transportetappe, dvs. transportetappen fra oppdragsgivers hentested og til leverandørens første mottak for de respektive fraksjonene. Det er type drivstoff, og andelen av dette benyttet som vurderes. Aktuelle typer drivstoff er f.eks. bruk av biogass, elektriske kjøretøy, eller tilsvarende (25 %). - Forpliktende andel av det farlige avfallet i hovedoppdraget som går til materialgjenvinning (5 %).

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Drivstoff ved transport, gjelder eventuelle forpliktende tiltak for bruk av klimavennlig drivstoff ved første transportetappe, dvs. transportetappen fra oppdragsgivers hentested og til leverandørens første mottak for de respektive fraksjonene. Det er type drivstoff, og andelen av dette benyttet som vurderes. Aktuelle typer drivstoff er f.eks. bruk av biogass, elektriske kjøretøy, eller tilsvarende.

    Beskrivelse

    Forpliktende andel av det farlige avfallet i hovedoppdraget som går til materialgjenvinning.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner