Anbudsoversikt for Gasslukkeanlegg til datarom på St. Olavs hospital

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Sykehusinnkjøp Hf trenger kompetanse innen gasslukkeanlegg for å levere brannslukkesystemer til datarom på St. Olavs hospital i Trøndelag til en verdi av 2 900 000 NOK. Oppdraget innebærer etablering og service av gasslukkeanlegg som skal erstatte eksisterende slukkesystemer på grunn av funksjonsproblemer og frykt for vannskader. Et viktig formelt krav er at tilbyderen skal ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert gjennom beskrivelse av tre sammenlignbare leveranser de siste fem årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Gasslukkeanlegg til datarom på St. Olavs hospital
Lokasjon
Estimert verdi
2 900 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
"Totale" årsomsetning
Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha en årlig minimumsomsetning som ikke skal være lavere enn 5,5 MNOK. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv ta ut ratingrapport på www.credit.dnb.com (levert av Dun & Bradstreet) for å verifisere at Tilbyder har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Tilbydere som ikke kan innfri kravet kan alternativt godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Kredittrating som er lik A eller bedre, målt ut fra AAA Soliditets skala – eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv ta ut ratingrapport på www.credit.dnb.com (levert av Dun & Bradstreet) for å verifisere at Tilbyder har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Tilbydere som ikke kan innfri kravet kan alternativt godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Kvalifikasjonskrav 3
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyderen skal ved tilbudsfrist være tredjepartssertifisert for miljøledelse, i form av EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn. Dokumentasjonskrav: Lisensnummer for EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn, eller tilsvarende dokumentasjon utstedt av uavhengige organer. Sertifiseringen skal være gyldig ved avtalestart og i hele kontraktsperioden. Dersom leverandør skal re-sertifiseres i løpet av kontraktsperioden, skal nytt gyldig sertifikat sendes til Sykehusinnkjøp HF så snart det er klart og uten oppfordring. Oppdragsgiver vil også godta dokumentasjon på at tilbyders tiltak tilsvarer de etterspurte miljøledelsesstandardene.
Kvalifikasjonskrav 4
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert
Kvalifikasjonskrav 5
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Tilbyder skal ha erfaring fra oppdrag med overføringsverdi til denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest tilsvarende/sammenlignbare leveranser i løpet av de siste 5 årene, herunder opplysninger om type avtale/prosjekt, rolle i leveransen, leveransens verdi, tidspunkt, kunde (navn, telefon og e-post). Vedlegg 4- Svarskjema erfaring skal fylles ut. Det er tilbyders ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner