Anbudsoversikt for Gjerder og porter
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Anskaffelsen omfatter levering, montering og reparasjon av gjerder, gjerdestolper, porter og portstolper.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Gjerder og porter
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 3 300 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: 1.det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: 1.norske selskaper: firmaattest utenlandske selskaper: godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: 1. leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten - og det kreves at selskapet er kredittverdig (krav A - gjelder også for underleverandør) 2. relevant ansvarsforsikring Dokumentasjon: 1. Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode CreditPro/CreditEasy. 2. ansvarsforsikringsbevis
Krav: 1. leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner vil bli vurdert på grunnlag av hans ferdigheter, effektivitet, erfaring og pålitelighet knyttet til utførelsen av slike tjenester og arbeider som etterspørres Dokumentasjon: 1. en oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. 2. en beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene; 3. en beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten; 4. en beskrivelse av hvor stor del av kontrakten som leverandøren vurderer å sette bort til underleverandører.