Anbudsoversikt for Grunnundersøkingar i Stryn kommune

Brief

Anleggs- og veibygging

Stryn kommune trenger utføring av grunnundersøkingar i samband med kartleiing av grunnforholda i kommunen, med fokus på utbyggingsområde i Stryn sentrum, vegbygging på Skarstein, og kaiområde i samarbeid med Nordfjord Havn. Det er opsjon for undersøkingar i områda Tistam og Valaker. Kontrakten er for bygge- og anleggsvirksomhet i Vestland. Tildelingskriteriene er pris (60%), oppgåveforståing (30%), og kompetanse og erfaring nøkkelpersonell (10%). Leverandøren må dokumentere kompetansenivået og erfaringa til tilbudt nøkkelpersonell med CV for en fagansvarlig og to prosjektmedarbeidere.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Grunnundersøkingar i Stryn kommune
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Mari Smedsrud
Kontakt telefon
+47 45061484
Kontakt e-post
mari@odinprosjekt.no
Adresse
Tonningsgata 4, 6783 STRYN
Lokasjon
Beskrivelse
Stryn kommune ber om tilbod på utføring av grunnundersøkingar i samband med kartleiing av grunnforholda i kommunen. Anskaffelsen gjeld primært gjennomføring av grunnundersøkingar innanfor utbyggingsområde i framlegg til områdeplan Stryn sentrum. Det skal også gjennomførast grunnundersøkingar i samband med vegbygging på Skarstein og aktuelle kaiområde i samarbeid med Nordfjord Havn. Områda hvor det må gjennomførast grunnundersøkingar fremgår av tabell bilag 1 punkt 2. Det er teke inn opsjon om grunnundersøkingar i områda Tistam og Valaker (nr 12 og 13 i Bilag 1a_24176-RIG01 Oversiktskartlegging kvikkleireutredning Stryn - V2).
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffinga blir gjennomført i samsvar med lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del II.
Kontraktstildeling vil bli gjort etter open tilbodskonkurranse, jf. § 8-3 første ledd. Denne prosedyren gir alle interesserte tilbydarar moglegheit til å levere tilbod.
Oppdragsgjevar planlegg å tildele kontrakt utan å gjennomføre dialog med leverandørane, utover å gjere eventuelle avklaringar eller korrigeringar.
Dialog i form av forhandlingar kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgjevar, etter at tilboda er mottekne, vurderer det som føremålstenleg. Utveljinga vil i så fall bli gjort etter ei vurdering av tildelingskriteria. Det blir presisert at ingen leverandørar kan forvente dialog om
sitt tilbod, og dei må difor levere sitt beste tilbod.
Tildelingskriterium 1
Pris 60%
Timepris for utførande personell. Evalueringssum for mengdelister (bilag 1c, bilag 1f, bilag 1j).
Tildelingskriterium 2
Oppgåveforståing 30%
Ei overordna gjennomføringsplan som angir korleis tilbydaren forstår og planlegg å utføre oppdraget, skildring av molege utfordringar ved prosjektet og korleis tilbydar ser for seg løysingar på desse samt ei skissert framdriftsplan for prosjektet.
Tildelingskriterium 3
Kompetanse og erfaring nøkkelpersonell 10%
Oppdragsgivar vil under dette kriteriet vurdere kompetansenivået og erfaringa til tilbudt nøkkelpersonell. Det skal leverast CV for følgjande nøkkelpersonell: Ein fagansvarleg To prosjektmedarbeidarar Ved evaluering av kompetansenivået og erfaringa til tilbudt nøkkelpersonell vil det bli lagt størst vekt på erfaring og referansar.
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskap: Firmaattest Utanlandske selskap: Godtgjersle på at selskapet er registrert i føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    8. mai 2025, 12:02

  2. Frist for spørsmål

    1 døgn

    23. mai 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    30. mai 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner