Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Avløpshåndtering
Nesodden Kommune har avlyst konkurransen om innsamling av næringsavfall, som var planlagt som en tjenesteavtale med en estimert årlig verdi på ca. 4 millioner kroner eks. mva. Konkurransen skulle gjennomføres som en åpen anbudskonkurranse i henhold til lov om offentlige anskaffelser, med vektlegging på pris (30%), løsningsforslag (25%), oppdragsspesifikk kompetanse (15%), og miljø (30%). Avlysningen skyldes blant annet budsjettmessige hensyn og nødvendige tillatelser.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder innsamling av næringsavfall. Anskaffelsens verdi anslås til: ca NOK 4.000.000,- eks. mva pr år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning og nødvendige tillatelser.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.
Beskrivelse
30%
Beskrivelse
25%
Beskrivelse
15%
Beskrivelse
30%
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Haugaland Kraft AS trenger avfallshåndteringstjenester for en rammeavtale over 3 år, med opsjoner på 2+2+1 år, til en estimert totalverdi mellom 9,5 millioner og 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Rogaland og Vestland. Tildelingskriteriene er pris (55%), miljø (30%) og tilbudte rådgiveres kvalifikasjoner (15%).
Sandnes Kommune trenger bunntømte nedgravde avfallskontainere og bunntømte overflatekontainere, med tilhørende adgangskontrollsystem, gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen omfatter ulike typer kontainere for restavfall, papp/papir, våtorganisk avfall, glass- og metallemballasje, plastemballasje, tekstiler, samt kontainere for miljøstasjoner/hytterenovasjon. Konkurransen gjennomføres som et samarbeid, og det opprettes åtte kontraktsforhold, ett for hver kommune og ett for IVAR Ryfylke. Tildelingskriteriene er pris (20%), kvalitet (40%), service (10%) og miljø (30%). Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).
Statsforvaltaren I Møre Og Romsdal trenger totalentreprise for opprydding og etablering av nytt tildekningsområde i Møre og Romsdal, med en estimert totalverdi på 20 millioner kroner eks. mva. Kontrakten har en varighet på 100 dager. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (30%), løsningsforslag (20%), oppdragsspesifikk kompetanse (20%) og miljø (30%).