Anbudsoversikt for Henting og levering av post til Oslo universitetssykehus HF
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Oppdragsgiver ønsker tilbud på en rammeavtale for henting og levering av kundens utgående post. Avtalen som skal inngås omfatter henting av all utgående post fra oppdragsgiver og levering av denne til adressat. Levering kan foregå i egen regi eller ved viderelevering til annen postbefrakter. Oppdragsgiver vil inngå avtale med èn leverandør. Klikk her https://permalink.mercell.com/88129713.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Henting og levering av post til Oslo universitetssykehus HF
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Krav 1: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Krav 2: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal fremlegge årsregnskap for de to siste regnskaps år, sammen med revisors årsberetning. Se ellers konkurransegrunnlag. Krav 3: Det kreves at leverandøren har et kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon som viser at Tilbyder har et kvalitetssikringssystem. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av innholdet i systemet herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten. Dersom tilbyder har attest for et kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at Tilbyder oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2008, kan kopi av attesten vedlegges.