Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Vakttjenester

Abakus AS trenger kontrolltjenester for salgs- og skjenkebevillinger i kommunene Engerdal, Trysil, Stor-Elvdal, Åmot, Alvdal, Folldal, Os, Rendalen, Tolga, Tynset og Røros, med en rammeavtale over 4 år. Tjenestene skal omfatte kontroll av salgs- og skjenkesteder, samt rådgivning og internkontroll, i henhold til alkoholloven og lokale forskrifter. Leverandøren må dokumentere minst 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år, ha et kvalitetssikringssystem som kan dokumenteres med ISO 9001 eller tilsvarende, og være godkjent lærlingebedrift. Det er også krav om tilstrekkelig økonomisk kapasitet, dokumentert med en utvidet rapport fra Bisnode.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Engerdal, Trysil, Stor-Elvdal, Åmot, Alvdal, Folldal, Os, Rendalen, Tolga, Tynset og Røros kommuner har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av kontroll av salgs- og skjenkebevillinger etter instruks og retningslinjer hjemlet i lov og forskrift gitt av sentrale og/eller lokale myndigheter. Avtalen omfatter også kommunens tilsynsansvar på serveringssteder etter lov om vern mot tobakkskader. I tillegg omfatter avtalen kontroll og rådgivning av internkontroll på de samme stedene.Hovedtrekkene i prosedyrenKontrollvirksomheten skal utøves slik at den blir et effektivt virkemiddel for å bekjempe utfordringer knyttet til omsetning av alkoholholdig drikke. Oppdragsgiver mener at dialog med leverandør gjennom avtaleperioden er avgjørende for å oppfylle formålet. Det skal foretas kontroller av både faste salgs- og skjenkesteder, og steder som er gitt salgs- og skjenkebevilling for en enkelt anledning/ambulerende bevilling. Salgskontroller skal også gjennomføres på plasser med nettsalgsbevilling. Salgs- og skjenkekontrollene skal utføres med hjemmel i alkoholloven § 1-9 og alkoholforskriften kapittel 9. Det gjøres oppmerksom på at den enkelte kommune kan ha egne forskrifter, retningslinjer og vedtak for oppdraget. Kontrollvirksomheten skal derfor også utøves i samsvar med den enkelte kommunes til enhver tids gjeldende instruks for kontrollarbeidet.

    Kontakt telefon
    +47 47476000
    Kontakt e-post
    post@abakus.as
    Adresse
    Engerdalsveien 1809, 2440 ENGERDAL

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget.

    Leverandør skal ha et system for kvalitetssikring, inklusive helse-, miljø- og sikkerhet som er relevant for denne kontrakten.

    Leverandør skal ha et system for kvalitetssikring som ivaretar krav til universell utforming.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

    Tilbyende firma skal dokumentere minimum 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 år.

    Leverandør skal ha meget god gjennomføringsevne.

    Tilbyder skal være godkjent lærlingebedrift eller bli det i løpet av avtaleperioden.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner