Anbudsoversikt for Hurtigtest for påvisning av narkotika i urin

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Rammeavtale for kjøp av hurtigtest for påvisning av narkotika i urin. Hurtigtest urin skal brukes av politiet i Norge, Polismyndigheten i Sverige, Forsvaret i Norge og Kriminalomsorgen i Norge og evt Toll som et hjelpemiddel for å avdekke mistanke om bruk av rusmidler, jf. FOR-2013-02-14-199: Forskrift om narkotika (Narkotikalisten) fastsatt av Helse- og omsorgsdepartementet og Svensk narkotikastrafflag (1968:64). Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse av anskaffelsen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Hurtigtest for påvisning av narkotika i urin
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Kostnad
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

A: Leverandøren skal ha relevant fagkompetanse innen anskaffelsens omfang. B: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. C: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres. D: Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem. Dokumentasjonskrav: A: Kravet skal dokumenteres ved å legge ved opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner (CV) til dedikert personell for kontrakten (kontaktperson/produktansvarlig). Kontaktpersonen skal kommunisere på norsk/dansk/svensk (evt. engelsk) med oppdragsgiver. Av CV bør det fremgå: Kunnskap om markedet, relevant erfaring fra produktutvikling, erfaring fra gjennomføring av kurs/brukeropplæring, kunnskap om aktuelle narkotiske stoffer og virkemåte, kunnskap om produktet herunder; funksjon, praktisk bruk, tolkninger av resultat, begrensninger, kryssreaksjoner B: Beskrivelse av leverandørens inntil 5 mest relevante/sammenlignbare oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Det skal oppgis minst 1 referanseoppdrag, og dette bør være fra de største kundene etter omsetning de 3 siste årene. Med relevante leveranser menes levering til kunder som benytter multitest for narkotika til samme formål som politiet, kriminalomsorgen, eller lignende. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, hvilket produktsortiment som ble levert, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Oppdragsgiver vil selv kunne ta evt kontakt med oppgitte referanser for verifikasjon. C: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001 eller tilsvarende, eller en beskrivelse som minimum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: avviks- og reklamasjonsbehandling, godkjenning av underleverandører (herunder også en beskrivelse av leverandørens oppfølging av underleverandører/produsenter og krav til underleverandørers/produsenters kvalitetssikringssystemer), prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd, løpende kvalitetskontroll og sluttkontroll D: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), eller en beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Beskrivelsen skal minimum inneholde relevant informasjon tilsvarende innhold i sertifiseringsordninger vist til ovenfor, herunder også en beskrivelse av leverandørens oppfølging av underleverandører/produsenter og krav til underleverandørers/produsenters miljøsystemer.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner