Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Laboratorie- og analyseutstyr

Sykehusinnkjøp HF trenger en ICP-MS for å levere analysetjenester over 84 måneder til en verdi av 1 - 1,2 millioner NOK eks. mva. Det skal leveres et komplett system inkludert alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse basert på de beskrevne behovene og kravene i Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon og Vedlegg 3 - Prisskjema. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et kvalitetssikringssystem i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende, samt miljøledelsessystemer sertifisert etter ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn, eller kunne dokumentere tilsvarende miljøledelsestiltak. Anbudets vekting er pris (levetidskostnad) med 33% og kvalitet med 67%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er anskaffe 1 stk. ICP-MS til St. Olav hospital HF, avdeling for Medisinsk biokjemiDet er adgang til å levere inn parallelle tilbud i konkurransen. Ref. punkt. 3.4 under. Dvs. tilbud på pris både på singelkvadrupol og multikvadrupol instrument.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsens formål er anskaffe 1 stk. ICP-MS til St. Olav hospital HF, avdeling for Medisinsk biokjemiDet er adgang til å levere inn parallelle tilbud i konkurransen. Ref. punkt. 3.4 under. Dvs. tilbud på pris både på singelkvadrupol og multikvadrupol instrument.leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, kostnader for montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som er beskrevet. Se Vedlegg 2 - Kravspesifikasjon og Vedlegg 3 - Prisskjema for nærmere beskrivelse. Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen/ev. forkaste de tilbud som overstiger bevilget budsjett. Det er estimert en anskaffelsesverdi mellom 1 mill. – 1.2 mill. kr. Eks. mva.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Kredittverdigheten som vil legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen vil være ikke lavere enn "Kredittverdig" (tilsvarende A hos Bisnode CreditPro,DB). For selskaper med lavere rating, nystartede selskaper, selskaper under stiftelse, selskaper uten aktivitet eller foretak som ikke blir kredittvurdert, kan det i stedet inngis morselskapsgarantier, bankgaranti, eller lignende som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Ved bruk av morselskapsgaranti, skal organisasjonsnummer til morselskapet oppgis. Dersom Tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen Oppdragsgiver har krevd over, kan Tilbyder godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.

    Leverandør skal ha et velfungerende kvalitetssikrings/-styringssystem. Tilbyder skal redegjøre for dette. I hht. ISO 9001 eller tilsvarende 3. parts verifiserte systemer.

    Det kreves kompetanse og systemer som sikrer at ytelsen kan utføres med lave miljøbelastninger og høy grad av sikkerhet. Dette gjelder både den transporten som skal skje og arbeidet som skal utføres.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. En oversikt over leveranser av tilsvarende utstyr i Europa som leverandøren har utført i løpet av de siste 2 år, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Dersom det er nødvendig for å sikre tilstrekkelig konkurranse, kan oppdragsgiveren angi at også dokumentasjon for relevante leveranser eller tjenester som leverandøren har utført for mer enn to år siden, vil bli tatt i betraktning.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalkostnad ICP-MS • Utstyrsanskaffelsens pris + ev. opsjoner. • Serviceavtale kostnader (det nivå som velges). • Opplæringskostnader. (dersom ikke inkl.) • Kostnader relatert til garantitid og ytelser i garantiperioden. (dersom ikke inkl.) Priser skal angis i norske kroner eksklusive mva. Bruk Vedlegg x Prisskjema. Det vil bli evaluert på summen av 7 år.

    Evalueringsmetode

    Pris evalueres i henhold til den forholdsmessige metoden. Tilbud med lavest totalsum pris gis poengscore 10. Karakterene for de øvrige tilbud beregnes etter følgende formel:

    Beskrivelse

    Tilbudet vil bli evaluert med bakgrunn i Leverandørens svar i Vedlegg 2 Kravspesifikasjon (bør-krav)

    Evalueringsmetode

    Hvert evalueringskrav får en poengscore fra 0-10. Tilbud med best summert kvalitet gis poengscore 10. De andre tilbudene får en forholdsmessig score ut ifra beste tilbud. Det er angitt i Vedlegg 2 Kravspesifikasjon (bør-krav) hvilke punkter som tillegges høyere vekt i evalueringen.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
ICP-MS St.Olav Hospital HF
Estimert verdi
1 200 000,00 kr
Varighet
84 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner