Anbudsoversikt for Innsamling avfall Halden kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Målsettingen med dialogkonferansen er å informere og forberede leverandørmarkedet om kommende anbudskonkurranse på avfallsinnsamling som planlegges kunngjort februar 2018. Formålet med denne konferansen og etterfølgende 1 til 1 møter med leverandører, er både å informere om prosessen og målsettingene, samt å motta innspill som oppdragsgiver kan ta med videre ved utforming av tilbudsgrunnlaget.Kommunen ønsker bl.a. innspill til minimumskrav og tildelingskriterier, kjøretøy, ny teknologi , kontraktens varighet, arbeidsmiljø Dialogkonferansen avholdes 10. januar 2017, kl 10:00-11:00 hos Halden kommune i Svenskegata 6, 1776 Halden. Deretter (samme dag) gjennomføres en til en møter på ca. 30 minutter med leverandører fra kl. 11:30-ca. 13:00. mv. Påmelding til dialgokonferanse og en til en møter til Jørgen Saxegaard, på e-post merket "Halden dialgokonferanse" til: jos@hjellnesconsult.no
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Innsamling avfall Halden kommune
- Kategori (CPV)