Anbudsoversikt for Innsamling avfall Halden kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndtering

Målsettingen med dialogkonferansen er å informere og forberede leverandørmarkedet om kommende anbudskonkurranse på avfallsinnsamling som planlegges kunngjort februar 2018. Formålet med denne konferansen og etterfølgende 1 til 1 møter med leverandører, er både å informere om prosessen og målsettingene, samt å motta innspill som oppdragsgiver kan ta med videre ved utforming av tilbudsgrunnlaget.Kommunen ønsker bl.a. innspill til minimumskrav og tildelingskriterier, kjøretøy, ny teknologi , kontraktens varighet, arbeidsmiljø Dialogkonferansen avholdes 10. januar 2017, kl 10:00-11:00 hos Halden kommune i Svenskegata 6, 1776 Halden. Deretter (samme dag) gjennomføres en til en møter på ca. 30 minutter med leverandører fra kl. 11:30-ca. 13:00. mv. Påmelding til dialgokonferanse og en til en møter til Jørgen Saxegaard, på e-post merket "Halden dialgokonferanse" til: jos@hjellnesconsult.no

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Innsamling avfall Halden kommune

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner