Cobrief Logo
Brief

Avfallshåndtering

Halden Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall for ca. 13 000 abonnenter i Halden og Aremark kommuner, med en total mengde på ca. 10 000 tonn/år. Kontrakten har en varighet på 6,5 år med opsjoner på 1+1+1 år, og inkluderer opsjoner for henteordning for glass/metall, utsetting/innhenting av beholdere, og vask av nedgravde containere. Tildelingskriteriene er pris (65%) og oppdragsforståelse og kvalitet (35%), hvor sistnevnte vurderer organisering, logistikk, transportløsninger, HMS, ressursinnsats, reservekapasitet, beredskap, service og kvalitetsplan.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Innsamling og transport av avfall i kommunene Halden og Aremark. Totalt ca. 13.000 abonnenter og total mengde innsamlet på ca. 10.000 tonn/år husholdningsavfall. Opsjoner på bl.a. henteordning for glass/metall, utsetting/innhenting av beholdere, vask av nedgravde containere mv. Avtalen har en varighet på 6,5 år med ensidig opsjon for oppdragsgiver om forlengelse på 1+1 +1 år.Hovedtrekkene i prosedyrenInnsamling og transport av avfall i kommunene Halden og Aremark. Totalt ca. 13.000 abonnenter og total mengde innsamlet på ca. 10.000 tonn/år husholdningsavfall. Opsjoner på bl.a. henteordning for glass/metall, utsetting/innhenting av beholdere, vask av nedgravde containere mv. Avtalen har en varighet på 6,5 år med ensidig opsjon for oppdragsgiver om forlengelse på 1+1 +1 år.

    Kontakt telefon
    69 17 45 00
    Adresse
    Storgata 8, 1771 HALDEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totalpris, beregnet ut fra følgende: Evalueringssum, jf. bilag 3.1a

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse og kvalitet ut fra en samlet vurdering av følgende: • Kvaliteten på og robustheten av organisering, logistikk og transportløsninger. I denne vurderingen blir det særlig vektlagt: • Organisering, herunder systemer for ivaretakelse av HMS inkludert trafikksikkerhet. • Ressursinnsats, herunder bruk av egnede renovasjonsbiler. • Reservekapasitet og beredskap for personell og kjøretøy, bl.a. i forhold til ekstreme værforhold, tilgangen til vikarer, reservebiler mv. • Kvaliteten på den planlagte gjennomføringen av oppdraget med hensyn til følgende: • Service og serviceorganisasjon, herunder responstid for retting av avvik • Service og tilgjengelighet mot oppdragsgiver, herunder i hvilken grad avdelingsleder har andre oppgaver • Skisse til kvalitetsplan for oppdraget, herunder prosedyrer for avvik og rapportering, utover kravspesifikasjon.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Innsamling og transport av avfall i kommunene Halden og Aremark
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner