Anbudsoversikt for Innskuddspensjon

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Pensjons- og forsikringstjenester

Anskaffelsen gjelder forvaltning og administrasjon av innskuddspensjon, innskuddsfritak, og en løsning for administrasjon av driftsbasert kompensasjonsordning.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Innskuddspensjon
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren må være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Attest fra Foretaksregistret eller tilsvarende attest for lovbestemt registrering i faglig register i det land hvor leverandøren er etablert. Redegjørelse som viser leverandørens eierforhold og eierstruktur Leverandøren må oppfylle krav til lønns- og arbeidsvilkår. Egenerklæring om lønns- og arbeidsvilkår i henhold til Underbilag 1. Den viser at de ansatte hos leverandøren og eventuelle underleverandører som direkte medvirker til å oppfylle kontrakten, har lønns- og arbeidsvilkår som ikke er dårligere enn det som følger av gjeldende landsomfattende tariffavtale, eller det som ellers er normalt for vedkommende sted og yrke. Jf. Forskrift om lønns og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter av 08.02.2008 nr. 112.
Kvalifikasjonskrav 2

Utskrift av kredittvurdering: Kredittvurderingen bør ikke være eldre enn 3 måneder. Definisjon på de symbolene kredittvurderingsinstitusjonen benytter må ligge vedlagt slik at Statnett SF kan vurdere forskjellige ratinger opp mot hverandre. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Sikkerhetsavtale utfylt og signert i henhold til Underbilag 2. Egenerklæring – sanksjonsliste Egenerklæring utfylt i henhold til Underbilag 3 Kopi av gyldig(e) konsesjon(er)/tillatelse(er) fra Finanstilsynet. Beskrivelse av leverandørens Rådgivningskompetanse, Rådgivningskapasitet, Administrative systemer m.m. Detaljert beskrivelse av leverandørens viktigste relevante leveranser siste 5 år regnet fra søknadsfristen. For hver av leveransene må følgende angis: Beskrivelse av leveransens innhold, Tidspunkt for leveransen, Leveransens verdi, Navn på oppdragsgiver, Kontaktperson hos oppdragsgiver med kontaktdata (telefonnummer og e-postadresse). Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001:2015 eller tilsvarende kvalitetssikringsstandarder, og sertifiseringen dekker leveransen, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Eller (hvis ikke sertifisert): En beskrivelse av leverandørens system (rutiner og tiltak) for kvalitetssikring.
Kvalifikasjonskrav 4

Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Alle interesserte tilbydere kan sende inn anmodning om å delta i konkurransen Bare de tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene og har blitt invitert til tilbudsfasen vil få anledning til å levere tilbud.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner