Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Juridiske tjenester

Melhus kommune, ved ITMidt, har til hensikt å inngå en avtale med Juridisk Abc AS for levering av en elektronisk løsning for bistand til juridiske problemstillinger og spørsmål knyttet til personalforvaltning. Løsningen skal være tilpasset offentlig personalforvaltning med referanser til lov og avtaleverk, spesielt KS hovedtariffavtale, og skal være bruker- og passordbeskyttet. Kontrakten har en varighet på 1 år med løpende 1-års forlengelser, og utvidelsen med Skaun og Midtre Gauldal kommune har en årlig verdi på 41 250 kroner. Den totale verdien av avtalen er 560 000 kroner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Juridisk Abc AS
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
560 000 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver er Melhus kommune v/ITMidt – interkommunalt vertskommunesamarbeid. ITMidt består av Melhus kommune, Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune.Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en tilleggsleveranse etter FOA § 28-1 bokstav c, om levering av løsning for bistand til juridiske problemstillinger og spørsmål knyttet til personalforvaltning.Det er behov for en kostnads- og tids-effektiv elektronisk løsning som kan hjelpe ansatte som jobber med offentlig personalforvaltning der juridiske problemstillinger og arbeidsrettslige spørsmål knyttet til personalforvaltning er en del av arbeidshverdagen. Løsningen må være tilpasset den offentlige personalforvaltningen med referanser til lov og avtaleverk, henviser da særskilt til KS hovedtariffavtale. Det er et vilkår at løsningen er bruker og passord beskyttet, da informasjonen som skal brukes skal være juridisk validert og innenfor sikker sone. Det skal være enkelt å bruke løsningen og den skal oppgi sine referanser i sin besvarelse.Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune inngår i eksisterende avtale mellom Melhus kommune og Juridisk ABC og oppdragsgiver benytter seg av bestemmelsen i FOA § 28-1 bokstav c.Kontrakten har varighet 1 år + løpende 1 år i gangen, og utvidelsen med Skaun og Midtre Gauldal kommune har en årlig verdi 41 250 NOK.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver er Melhus kommune v/ITMidt – interkommunalt vertskommunesamarbeid. ITMidt består av Melhus kommune, Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune.Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en tilleggsleveranse etter FOA § 28-1 bokstav c, om levering av løsning for bistand til juridiske problemstillinger og spørsmål knyttet til personalforvaltning.Det er behov for en kostnads- og tids-effektiv elektronisk løsning som kan hjelpe ansatte som jobber med offentlig personalforvaltning der juridiske problemstillinger og arbeidsrettslige spørsmål knyttet til personalforvaltning er en del av arbeidshverdagen. Løsningen må være tilpasset den offentlige personalforvaltningen med referanser til lov og avtaleverk, henviser da særskilt til KS hovedtariffavtale. Det er et vilkår at løsningen er bruker og passord beskyttet, da informasjonen som skal brukes skal være juridisk validert og innenfor sikker sone. Det skal være enkelt å bruke løsningen og den skal oppgi sine referanser i sin besvarelse.Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune inngår i eksisterende avtale mellom Melhus kommune og Juridisk ABC og oppdragsgiver benytter seg av bestemmelsen i FOA § 28-1 bokstav c.Kontrakten har varighet 1 år + løpende 1 år i gangen, og utvidelsen med Skaun og Midtre Gauldal kommune har en årlig verdi 41 250 NOK.

    Kontakt navn
    André van Wijk Kjelstad
    Kontakt telefon
    +47 72858000
    Adresse
    Rådhusvegen 2, 7224 MELHUS

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    ABC

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Intensjonskunngjøring
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner