Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst
Frakttjenester Nasjonalmuseet - Dynamisk innkjøpsordning
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design etablerer dynamisk innkjøpsordning for frakttjenester og relaterte tjenester.
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst har til hensikt å inngå avtale med ISS Facility Services AS for kompetanse til å levere renholdstjenester i Oslo.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Stiftelsen Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design etablerer dynamisk innkjøpsordning for frakttjenester og relaterte tjenester.
Statsbygg trenger vintervedlikeholdstjenester som snøbrøyting, snørydding, strøing og høvling ved politieiendommer, trafikkstasjon og Arkitekturmuseet i Oslo. Avtalen har en varighet på 4 år. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt her, men disse finnes i Mercell og tilbudsinvitasjonen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Oslomet - Storbyuniversitetet trenger renholdstjenester for Campus Pilestredet over 6 år, med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Tjenestene omfatter daglig og temporært renhold, samt ekstra renhold etter bestilling, og skal dekke et samlet renholdsareal på ca. 93 000 m2 ved oppstart av kontrakten, fordelt på Nedre og Øvre Campus i Oslo. Anskaffelsen skal sikre stabil, kostnadseffektiv og kvalitativt godt renhold til avtalt tid og pris. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover generelle registreringskrav for leverandører.
Oslo Kommune Munchmuseet trenger transportkompetanse for å levere kunsttransport i Oslo til en verdi av 2 100 000 NOK.
Vestfoldmuseene IKS trenger grafisk design og relaterte tjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Leverandøren skal bistå med grafisk arbeid og designoppgaver, inkludert planlegging, utvikling og gjennomføring av materiell, markedsaktiviteter og kampanjer på tvers av Vestfoldmuseenes kanaler og arenaer. Avtalen skal støtte implementeringen av Vestfoldmuseenes visuelle profil og målgruppestrategi, og sikre helhetlig og profesjonell kommunikasjon tilpasset de definerte målgruppene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablert foretak.