Brief

Den Norske Opera & Ballett AS har til hensikt å inngå en avtale med East Side Technology AS om å levere service og support for et Visual Act Stage Wagon System (AGV system) i Oslo. Avtalen har en estimert verdi på 2 millioner kroner. Tjenestene inkluderer ubegrenset e-post- og telefonstøtte i arbeidstid, opptil 10 støttehendelser utenfor arbeidstid per år, en årlig analyse av database- og datalogger, og opptil 35 timer med service og support på stedet. Spesifikk kunnskap om Visual Act’s vognsystem er avgjørende for leveransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
East Side Technology AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
2 000 000 kr

Om anbudet

    Avtale for service and support for Visual Act Stage Wagon System (AGV system) Saksnr. #25021   Beskrivelse Som en del av det permanente scenemaskineriet, har DNO&B et system bestående av automatiserte scenevogner (Automated Guided Vehicle), som ble levert i 2008 av det nå nedlagte Visual Act AB i Stockholm, Sverige. Scenevognene består av moduler som monteres sammen i ulike sammenstillinger for å danne automatiserte vogner som brukes til forestillinger og annet teknisk arbeid i sceneområdet.  Systemet styres ved hjelp av Visual Acts styresystem VA Stage, som er laget spesielt for dette produktet.   For å drifte dette systemet er spesiell kunnskap om Visual Act’s vognsystem helt avgjørende, noe som begrenser de tilgjengelige alternativene for support og service. Vi søker derfor å inngå en "service- og support avtale" med East Side Technologies som har en av de opprinnelige skaperne av systemet som ansatte, som har inngående kunnskap om systemet i sin helhet.   Formålet med denne avtalen er at anskaffe profesjonell og pålitelig service og support for kvalifisert vedlikeholds personell.   Hovedtjenester for support inkluderer:   ·       Ubegrenset e-post- og telefonstøtte i vanlig arbeidstid ·       Opptil 10 støttehendelser per år utenfor normal arbeidstid (kvelder, helger og helligdager) ·       En årlig analyse av database- og datalogger ·       Opptil 35 timer med service og support på stedet   Opsjoner som kan inkluderes, men som vi ikke begrenser oss ikke til:   ·      Detaljert analyse av navigasjonslogger ·      Årlig mekanisk service, unntatt når det spesifikt forespørres innenfor de 35 timene med support som er nevnt ovenfor ·      Programvareoppdateringer som feilrettinger eller forbedringer ·      Kjøp av systemrelatert maskinvare ·      Designarbeid for mulige oppgraderingsalternativer ·      Konsulenttjenester

    Kontakt navn
    Nicoleta Toma
    Kontakt telefon
    +47 21422121
    Adresse
    Kirsten Flagstads plass 1, 0150 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Intensjonskunngjøring - Service & Support AGV system (25021)
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner