Tromsø Kommune
Dynamisk innkjøpsordning lekeplassapparater
Tromsø Kommune trenger lekeplassapparater for uteromsområder gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år.
Tromsø Kommune har til hensikt å inngå avtale for oppgradering av krokheissystem til å levere utstyr til Tromsø Alpinpark.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProTromsø alpinpark trenger oppgradering av sitt krokheissystem. Ettersom man oppgraderer eksisterende anlegg har man rettet forespørsel til leverandør Doppelmayr for levering av materiell.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Tromsø Kommune trenger lekeplassapparater for uteromsområder gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 4 år.
Tromsø Kommune planlegger anskaffelsen av en totalentreprise for Tromsdalen idrettshall og ønsker tilbakemeldinger fra markedet.
Tromsø Kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for leie og kjøp av modulbygg til boligformål. Dette innebærer byggearbeid knyttet til modulbygg, og det er en del av en dynamisk innkjøpsordning, som gir leverandører mulighet til å kvalifisere seg for fremtidige anskaffelser innen dette området. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Oppdragsgiver etablerer en dynamisk innkjøpsordning for heis, som omfatter følgende: - Større vedlikehold og utbedring - Utskifting - Rehabilitering - Modernisering - Nye heisanlegg (person- og vareheis) Vedlikehold og utbedringer med en verdi inntil 100.000 NOK eks mva vil bli håndtert gjennom separat rammeavtale for heisservice og vedlikehold. Oppdragsgiver tar forbehold om at nye heisanlegg kan være omfattet av entrepriser som kjøres som selvstendige konkurranser.
Abakus AS trenger rammeavtale for heisettersyn, kontroll og vedlikehold av heiser for Dovre, Sel, Skjåk og Vågå kommune i Innlandet over 4 år. Formålet er å sikre trygg, forskriftsmessig og effektiv drift av heisene, forebygge driftsstans, redusere vedlikeholdskostnader og sikre høy tilgjengelighet for brukerne. Leverandøren må ha nødvendig kompetanse og kapasitet til å levere tjenester med høy kvalitet og god responstid, med vekt på miljøhensyn og bærekraftige løsninger. Lom kommune har opsjon på å tiltre avtalen i løpet av avtaleperioden.