Anbudsoversikt for Internkommunikasjonsverktøy
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Oslo kommune har i dag ingen felles hensiktsmessige verktøy for internkommunikasjon. Behovet for samarbeid og internkommunikasjon på tvers i kommunen øker, særlig med tanke på alle de ansatte som ikke sitter ved en kontorplass eller fast PC. I tillegg er det stadig flere tverrsektorielle prosjekter med virksomheter plassert på ulike lokasjoner i byen som gjør kommunikasjonsflyten utfordrende. Det er behov for et verktøy for internkommunikasjon for å øke samhandlingen både innad og på tvers av virksomheter i Oslo kommune, via blant annet rom eller grupper for nettverk og fagområder. Det må være mulig å dele erfaringer og ideer både innad i og på tvers av virksomheter og fagområder. Slike rom eller grupper må kunne være både åpne og lukkede. Verktøyet må være tilgjengelig fra mobile plattformer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Internkommunikasjonsverktøy
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
• Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.