Cobrief Logo
Brief

Hotelltjenester og konferanser

Bergen kommune planlegger anskaffelsen av midlertidige botilbud, inkludert døgnbemannet og ambulant helse- og sosialfaglig oppfølging, samt botilbud med daglig tilsyn for bostedsløse med rusmiddelavhengighet, og botilbud for bostedsløse uten rusmiddelproblematikk. Leverandører inviteres til å sende skriftlige innspill eller kommentarer til de foreløpige kravspesifikasjonene for anskaffelse 1 og 2 via kommunikasjonsmodulen i Mercell.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bergen kommune skal anskaffe midlertidige botilbud og etter gjennomført leverandørkonferanse, september 2024, har oppdragsgiver valgt å gjennomføre 4 anskaffelser fordelt slik: Anskaffelse 1: Døgnbemannet midlertidig botilbud med helse- og sosialfaglig oppfølging. Målgruppe: Målgruppen er bostedsløse personer med rusmiddelavhengighet med pågående bruk av rusmidler, eventuelt i kombinasjon med somatisk/og eller psykiske lidelser. Anskaffelse 2: Midlertidig botilbud med ambulant helse- og sosialfaglig oppfølging. Målgruppe: Målgruppen er bostedsløse personer med rusmiddelavhengighet med pågående bruk av rusmidler, eventuelt i kombinasjon med somatisk/og eller psykiske lidelser. Anskaffelse 3: Midlertidig botilbud med daglig tilsyn. Målgruppe: Målgruppen er bostedsløse personer med rusmiddelavhengighet med pågående bruk av rusmidler, eventuelt i kombinasjon med somatisk/og eller psykiske lidelser. Anskaffelse 4: Midlertidig botilbud Målgruppe: Bostedsløse enslige, par og barnefamilier uten pågående bruk av rusmidler. Markedsdialog: Før kunngjøring av konkurransene ønsker oppdragsgiver å gjennomføre en markedsdialog for å innhente skriftlige innspill til foreløpige kravspesifikasjoner for Anskaffelse 1 og 2. Tilsvarende markedsdialog vil gjennomføres i forkant av utlysning av anskaffelse 3 og 4. Formålet med markedsdialogen er å: Kontrollere at kravene er forståelige, realistiske og ikke unødig begrenser konkurransen, Avdekke eventuelle uklarheter eller behov for presiseringer, og Få markedets vurderinger av foreslåtte krav og løsninger. Gjennomføring og rammer: Oppdragsgiver publiserer kravspesifikasjonene anskaffelse 1 og 2, som vedlegg til denne kunngjøringen. Leverandører og andre interesserte aktører inviteres til å sende skriftlige innspill eller kommentarer til kravspesifikasjonene. Innspill sendes i kommunikasjonsmodulen i mercell som vedlegg i PDF format. Fristen for å sende inn innspill til kravspesifikasjonene er 28.11.25 kl. 12:00. Oppdragsgiver vil ikke besvare spørsmål i denne fasen. Det vil ikke bli gitt individuelle møter eller særskilt oppfølging av innspill. Det er ikke anledning til å fremføre priser, løsningsforslag eller forhandle i denne fasen. Videre prosess: Etter markedsdialogen vil Bergen kommune vurdere eventuelle justeringer før kunngjøring av konkurransene i Doffin. Det vil da være ordinær mulighet til å stille spørsmål og levere tilbud etter anskaffelsesregelverket.

    Kontakt navn
    Kevin Tobin
    Kontakt telefon
    +47 05556
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Invitasjon til markedsdialog - Anskaffelse av midlertidig botilbud
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner