Oppdragsgiver ønsker å inngå et samarbeid på IT drift og sikkerhetstjenester. Kundens overordnede målsettinger med leverandørsamarbeidet:En fremtidsrettet og proaktiv driftsleveranse, med stabile tjenester og høy brukertilfredshet.
En helhetlig IT sikkerhetsleveranse som beskytter oss mot dataangrep og andre IT-sikkerhetshendelserFlytte alt operativt ansvar til leverandør.
Kostnadseffektivitet - En leverandør som tilbyr konkurransedyktige priser samtidig som de opprettholder høy kvalitet på tjenestene.
En samarbeidspartner som kan hjelpe oss å bli mer robuste for angrep, og hjelpe når vi blir utsatt for angrep.
Et samarbeid som resulterer i nye, smarte og smidige måter å jobbe på ved brukt av teknologi.
Overordnede forventninger til Leverandøren:Tilby og levere moderne standardtjenester der det er mulig og hensiktsmessig (med minst mulig grad av skreddersøm).
Stabil og sikker drift - høy tilgjengelighet og stabilitet i tjenestene, samt opprettholder strenge sikkerhetsstandarder for å beskytte data og systemer mot uautorisert tilgang og cybertrusler.
Kvalitet på tjenesteleveranse - høy kvalitet på tjenesteleveranser, inkludert rask responstid, god kundesupport, og kontinuerlig forbedring av tjenestene.
Samarbeid og kultur – Bidra til et positivt, problemløsende og fremtidsrettet samarbeid. Ha en kultur som gjør at en kan gjenkjenne seg i, og jobbe etter Stavangerregionen Havn sine egne verdier: dedikert, trygg og bærekraftig.
Innovativ og proaktiv når det gjelder å introdusere nye teknologier og løsninger som kan gi virksomheten en fordel og støtte for fremtidig vekst.
Kunden ønsker et langsiktig og strategisk samarbeid med en driftspartner (Leverandøren) som vil fungere som en god rådgiver og samarbeidspartner også for fremtiden, etter hvert som modenhetsnivået og behovene utvikler seg.
Det legges også vekt på at Leverandøren er pådriver for kontinuerlig utvikling og forbedring av tjenestene, og at dette skal gjenspeiles i leveransemodeller, ved møteplasser og KPIer.
Avtalen skal løpe fra kontraktsignering i 2 år med opsjon på 2 ekstra år i 2 omganger (2 år + 2 år), dvs. maksimalt 6 år.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver ønsker å inngå et samarbeid på IT drift og sikkerhetstjenester. Kundens overordnede målsettinger med leverandørsamarbeidet:En fremtidsrettet og proaktiv driftsleveranse, med stabile tjenester og høy brukertilfredshet.
En helhetlig IT sikkerhetsleveranse som beskytter oss mot dataangrep og andre IT-sikkerhetshendelserFlytte alt operativt ansvar til leverandør.
Kostnadseffektivitet - En leverandør som tilbyr konkurransedyktige priser samtidig som de opprettholder høy kvalitet på tjenestene.
En samarbeidspartner som kan hjelpe oss å bli mer robuste for angrep, og hjelpe når vi blir utsatt for angrep.
Et samarbeid som resulterer i nye, smarte og smidige måter å jobbe på ved brukt av teknologi.
Overordnede forventninger til Leverandøren:Tilby og levere moderne standardtjenester der det er mulig og hensiktsmessig (med minst mulig grad av skreddersøm).
Stabil og sikker drift - høy tilgjengelighet og stabilitet i tjenestene, samt opprettholder strenge sikkerhetsstandarder for å beskytte data og systemer mot uautorisert tilgang og cybertrusler.
Kvalitet på tjenesteleveranse - høy kvalitet på tjenesteleveranser, inkludert rask responstid, god kundesupport, og kontinuerlig forbedring av tjenestene.
Samarbeid og kultur – Bidra til et positivt, problemløsende og fremtidsrettet samarbeid. Ha en kultur som gjør at en kan gjenkjenne seg i, og jobbe etter Stavangerregionen Havn sine egne verdier: dedikert, trygg og bærekraftig.
Innovativ og proaktiv når det gjelder å introdusere nye teknologier og løsninger som kan gi virksomheten en fordel og støtte for fremtidig vekst.
Kunden ønsker et langsiktig og strategisk samarbeid med en driftspartner (Leverandøren) som vil fungere som en god rådgiver og samarbeidspartner også for fremtiden, etter hvert som modenhetsnivået og behovene utvikler seg.
Det legges også vekt på at Leverandøren er pådriver for kontinuerlig utvikling og forbedring av tjenestene, og at dette skal gjenspeiles i leveransemodeller, ved møteplasser og KPIer.
Avtalen skal løpe fra kontraktsignering i 2 år med opsjon på 2 ekstra år i 2 omganger (2 år + 2 år), dvs. maksimalt 6 år.