Anbudsoversikt for Juridiske tjenester innen anskaffelses-, entreprise- og kontraktsrett

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Juridiske tjenester

Innlandet Fylkeskommune trenger juridiske tjenester innen anskaffelses-, entreprise- og kontraktsrett for en rammeavtale over 4 år. Tjenestene skal dekke behovet for bistand i komplekse saker eller ved tidspress, og omfatter oppdrag som prosessfullmektig, juridisk veiledning, utarbeidelse av juridiske notater, kvalitetssikring, bistand i forhandlinger, samt opplæring. Det er særlig behov for bistand innen entreprise- og kontraktsrett, med kontraktsmotparter som entreprenører, konsulentfirmaer og vare- og tjenesteleverandører. Leverandører må dokumentere erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste fem år, samt redegjøre for organisering og ressurser for kontraktsgjennomføring. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Juridiske tjenester innen anskaffelses-, entreprise- og kontraktsrett
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle stilling
Det kreves god kredittverdighet, minst tilsvarende Bisnode score A (www.soliditet.no). Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal ikke vedlegge noe dokumentasjon. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering/ regnskapsdata. Dersom tilbyder ikke er kredittvurdert eller hvis tilbyder ønsker å dokumentere at kredittvurderingen gir et misvisende bilde av den økonomiske situasjon, kan den økonomiske og finansielle stilling godtgjøres med annen egnet dokumentasjon. Tilbyder skal særlig begrunne hvorfor kredittvurdering ikke foreligger eller hvorfor den gir et misvisende bilde. For foretak uten score i Bisnode-basen vil oppdragsgiver vurdere regnskapstall, eventuelt innhente ekstern hjelp for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling. Tilbydere med midlertidig redusert kredittverdighet pga meldt fisjon/fusjon eller lignende tilfeller, vil kunne godkjennes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Firmaattest
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. For norske selskaper dokumenteres kravet med Firmaattest. Utenlandske selskaper: Utenlandske selskaper skal kunne godtgjøre at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Erfaring
Det kreves at leverandør har god erfaring fra sammenlignbare oppdrag/leveranser (dvs. oppdrag av samme art, kompleksitet, størrelse og omfang) innen rettsområdene som nevnt i konkurransegrunnlagets pkt. 1.2 formål. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal gi en liste over de viktigste relevante leveransene de siste fem år, herunder opplysninger om oppdragsgiver, avtaletype, verdi, tidspunkt og mottaker (navn og e-post), samt en kort beskrivelse av leveransens innhold, omfang og forpliktelser. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Gjennomføringsevne og kapasitet
Leverandør skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for leverandørens organisering og ressurser (medarbeidere) for gjennomføring av kontrakten. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner