Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndteringsutstyr
Det skal anskaffes kildesorteringssystem til sengeposter/avdelinger i Vestre Viken.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDet skal anskaffes kildesorteringssystem til sengeposter/avdelinger i Vestre Viken.
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
BIR AS trenger moderne og innovative avfallsløsninger til hyttefelt, borettslag, sameie og fellesløsninger i BIRs eierkommuner i Vestland. Det skal inngås en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 10 år, og en estimert totalverdi på 45 millioner kroner, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Leverandører kan søke opptak i hele ordningens levetid, og oppdragsgivers behov og krav vil variere fra anskaffelse til anskaffelse. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bir AS trenger moderne og innovative avfallsløsninger til hyttefelt, borettslag, sameie og fellesløsninger i BIRs eierkommuner i Vestland. Dette vil bli organisert gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 10 år, og en estimert totalverdi på 45 millioner kroner, med en maksimal ramme på 100 millioner kroner. Leverandører kan søke om opptak i ordningen når som helst i løpet av dens levetid. Anskaffelsen vil omfatte avfallscontainere, og kravene vil variere fra anskaffelse til anskaffelse. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablering.
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Sandnes Kommune trenger bunntømte nedgravde avfallskontainere og bunntømte overflatekontainere, med tilhørende adgangskontrollsystem, gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen omfatter ulike typer kontainere for restavfall, papp/papir, våtorganisk avfall, glass- og metallemballasje, plastemballasje, tekstiler, samt kontainere for miljøstasjoner/hytterenovasjon. Konkurransen gjennomføres som et samarbeid, og det opprettes åtte kontraktsforhold, ett for hver kommune og ett for IVAR Ryfylke. Tildelingskriteriene er pris (20%), kvalitet (40%), service (10%) og miljø (30%). Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.